Hendo Hoverboards اسکیتی است که آزمایش شده و آن‌طور که در فیلم‌ها دیده می‌شود درست کار می‌کند و چنان ایمن است که کسانی که از آن استفاده کرده‌اند، نیازی به استفاده از از لوازم ایمنی ندارند. فناوری تثبیت‌کننده این اسکیت‌بورد در هر شرایطی تعادل این وسیله و ورزشکار را حفظ می‌کند؛ بنابراین فرد می‌تواند بدون هیچ دغدغه‌ای از پرواز و حرکات خود لذت ببرد.


ادامه مقاله و تصاویری از موتورهای اسکیت پرنده را در ادامه مطلب بخوانید



این هاوربوردها برای معلق بودن از متعادل‌کننده‌های مغناطیسی استفاده می‌کنند و این به آن معنا است که برای سوار شدن باید روی صفحه آهنی قرار داشته باشید. باتری این اسکیت در هر بار شارژ شدن تنها ۷ دقیقه کار می‌کند و دوباره باید شارژ شود که سازندگان آن در تلاش‌ برای ماندگاری بیشتر باتری هاوربورد هستند.


اپلیکیشن یا برنامه کنترل HUVr روی آی‌فون و موبایل‌ها و گجت‌های اندرویدی نصب می‌شود که به آسانی می‌شود این وسیله را از راه دور کنترل کرد.


تولید‌کنندگان این اسکیت رویایی در نظر دارند پارک اسکیت‌سواری مخصوصی برای هاوربوردها بسازند. آنها از اسکیت هم فراتر رفته و به کمک این ایده می خواهند صنعت‌های دیگر را هم تحت تاثیر قرار دهند؛ مثلا با متعادل‌سازهای مغناطیسی خود از ساختمان‌ها در برابر زلزله حفاظت کند.


چنین به نظر میرسد که عمومی شدن و تولید انبوه این ایده چندی طول نخواهد کشید.