اس ام اس خنده دار الکی مثلا 



اس ام اس خنده دار الکی مثلا 

من از تموم دنیا فقط (تو...)را میخواهم همین.
.
.
.
الکی مثلن منم عاشقم!! 
------------
صبح مامانم میگه پاشو صبحونه بخور ، بلند که شدم برم بخورم
.
.
.
.
.
میگه الکی مثلا من صبحونه درست کردم 
این چه وضعیه آخه!!!
------------
نع
.
.
.
.
.
الکى مثلا من پوأم غذا نمیخورم..
--------------
 
اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟
سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه میگه:
الکی مثلا ما فقیریم…
 
--------------
 
الکی مثلا و کوووووووفت
بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه
الکی مثلا من خیلی متفاوتم
 
--------------
 
وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!!!
وایسا این سقف لعنتی رو ببندم
.
.
.
.
الکی مثلن منم پورشه دارم
--------------
میخوام درس بخونم.
.
.
الکی مثلا منم خواستگار دارم
--------------
بیاین الان چندلحظه سکوت و هم دردی کنیم
.
.
.
بخاطرکسایی که رفتن پالتوخزدارخریدن
بخاطرکسایی که چکمه تازیره زانوخریدن
بخاطرکسایی که چترکلاه وشال خریدن
ولی نمیتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
«الکی مثلن من تابستونم!!،»
--------------
ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل
.
.
الکی مثلا من خیلی گرگم
--------------
اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
.
.
.
الکی مثلا من آیفون  دارم
--------------
کم حرف بزنین تمرکزم از دس رفت
.
.
.
.
.
الکی مثلا دارم درس میخونم
--------------
یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن . چقد قربون صدقم میرفتن!
.
.
شمام بگید آره یادش بخیر
الکی مثلن من خیلی محبوب بودم
-------------- 
دوستانی که مازراتی دارن مراقب فیلترهای روغن تقلبی عربی باشن فقط اصلی استفاده کنید.
لطفأ اطلاع رسانی کنید تا دوستان دیگه ام مثل بنده متحمل ضرر نشن
.
.
.
الکی …مثلا منم مازاراتی دارم…
--------------
دلتون بسوزه اینجا داره برف میاد
.
.
.
الکی مثلا من خارج از کشور زندگی میکنم
--------------
متاسفم :|

.
.
.
الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون :D
--------------
 
دیگه وقتشه زن بگیرم
.
.
.
الکی مثلا خول شدم
--------------
از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه….
.
.
.
الکی مثلا من جدی ام 
--------------
الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید؟
.
.
.
الکی مثلا من خاص و متفاوتم!!!
--------------
راستی نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
.
.
.
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم!!!
--------------
سلاااااااام به همه دکتر مهندساااااااo_O
.
.
.
الـــــــــــــــکی
مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید