اس ام اس خنده دار : پ نه پ


ساعت 3 نصف شب زنگ زدم به یه نفر! فوت میکنم تو گوشی. میگه مزاحمی ؟

میگم پ ن پ انجلینا جولی هستم خواستم بهت بگم دوستت دارم خیلی زیاد الهی که خوشت بیاد.


-----------------


با سگم تو پارک بودیم یهو یه دختره اومد جلو پرسید:این سگه؟گفتم په نه په اسبه داره روزهای سگیشو سپری میکنه


-----------------


رفتم باشگاه ثبت نام کنم

مسئولش میگه:می خوای ورزش کنی؟

میگم:پ ن پ اومدم به شما ها روحیه بدم

-----------------


مامانم زنگ زده میگه کجایی؟گفتم با بهروز رفتم بازار

گفت:بهروز رفیقت؟

پـَـ نـَـ پـَـ سس مایونزه بهروز


-----------------


رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟!

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!


-----------------


رفتم دستتشویی هی دارم در میزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟

پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخرین مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک صادراته، جا نمونی!


-----------------


ساعت ۱۱ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی؟

میگم په نه په! ۲ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میکنه


-----------------


به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه بخوری ؟

پـَـــ نــه پـَـــ میخوام چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه


-----------------


دارم میلرزم رفیقم میگه: سردته؟

میگم:پ ن پ هیبت تورو دیدم، دارم از ترس به خود میلرزم.


-----------------


امروز شلوغ کردم رفتم دفتر مدیر گفت: بازم شلوغ کردی من چیزی نگفتم گفت خاک تو سرت موقیت پ ن پ رو ازدست دادی میگم پ ن پ به دست آوردم


-----------------


به دخترعموم که ۵ سالشه میگم :دخترا موشن مثه خرگوشن !

میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !


----------------- 


اصلا یه وضعی شده به خداروز اول ترم رفتم دانشگاه, مامانم میگه: استاداتون درسم دادن؟!

گفتم :پ نه پ, استادمون گفت: بچه ها چون هنوز کتابا نیومده بشینید نقاشی بکشید...!


-----------------


به چراغ قرمز رسیدم زدم رو ترمز یهو یکی از پشت زده بهم پیاده شدم ببینم چی شده؟ میگم زدی ؟

میگه پ ن پ ماشینامون آشنا دراومدن دارن رو بوسی میکنن!


-----------------


یارو میگی آفتابه داری؟ میگه برا دسشویی می خوای؟ گفتم پَ نه پَ برا قالب کیک جشن تولد بابام می خوام، آخه سنتی دوست داره.


-----------------


رفتم باشگاه یه وسیله جا گذاشتم برگشتم خونه. زنگو زدم داداشم میگه اااا برگشتی

پ ن پ رسیدم اینم دلیوریمه!!!ا


-----------------


امروز ۵۰متر دنبال اتوبوس دویدم: بعد راننده نگه داشته، میگه: میخواهی سوار بشی...؟ گفتم:پ ن پ!!!میخواستم سفر خوبی رو براتون آرزو کنم.


-----------------


با رفقا رفتیم باغمون، سیخ های جوجه رو گذاشتیم رو منقل دیدیم چند جفت مرغ و خروس دارن کنار منقل پرسه می زنن. رفیقم میگه: لونه شون این طرفاست؟

پ ن پ اومدن فیلم ترسناک ببینن


-----------------


به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان آبم بیار

بهم میگه: تشنه ای؟

میگم: پـــ ن پـــــ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم!!


-----------------


بچه رو از بیمارستان آوردیم خونه بعد خوابوندیمش. فک و فامیل اومدن عیادت. یکی میگه ای جان بچه خوابه؟ پـَـ نـَـ پـَـ گذاشتیم شارژ بشه آخه گفتن اولش که میخواین شارژ کنین چند ساعت خاموشش کنین!


-----------------


میگه کی به دنیا اومدی؟

میگم آبان، میگه ینی نیمه دوم؟

پـَ نــه پـَ تو وقت های تلف شده نیمه اول به دنیا اومدم.


-----------------


رفتم سیگار بخرم. مغازه داره میگه میخوای سیگارو بکشی؟ گفتم پ ن پ میخوام هولش بدم.


-----------------


رفتم سر قبر بابابزرگم.... یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟

پَـــ نَ پَـــ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره!!!!


-----------------


رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟

پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی…!


-----------------

جلو توالت عمومی… آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی