اس ام اس خنده دار (11)

اس ام اس خنده دار (11)
اس ام اس خنده دار (11)اس ام اس خنده دار (11)

مورد داشتیم یارو رفته فروشگاه لوازم یدکی گفته :

چماق زیر صندلی نیسان سمت راننده دارید ؟

میگن فروشنده خودشو تو انبار مخفی کرده

نور بهش میخوره جیغ میکشه!




ﻣﻦ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﺑﺘﺮﺳﻢ

ﺍﺯ ﭘﯿﺪﺍﺷﺪﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﺩﻧﻢ ﮐﻪ …

ﺁﻗﺎ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻐﺾ ﺭﺍﻩ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﺴﺖ !



اس ام اس دادن پسرا :

سلام عشقم زیبای من!

دلم واست تنگ شده بود

خواستم بدونی که من فقط مال خودتم عشقم

send to

مریم ، نگار ، سحر ، پارمیدا ، پروانه ، شیدا و …


ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺝ :

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﭼﻨﺪﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺎﻡ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺖ ؟

ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ :

ﺑﻌﺪﺍﺯﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﮕﻦ :

ﮐﺮﻩ ﺧﺮ … ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺭﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ !؟




روزی شخصی نزد بزرگی رفت

و گفت سوالی دارم که نمیتوانم جلوی جمع بگویم.

بزرگ حاضران را بیرون کرد و شخص سوالش را پرسید.

خو حالا انتظار داری بگم چه سوالی پرسیده ؟

مگه من علم غیب دارم



به مامانم میگم چرا تو خونه همش دمپایی پات میکنی ؟

میگه : یه کابوی هیچوقت از اسلحه اش دور نمیمونه

منم قانع شدم ، چون مسلح بود!

.

.

.

.

این توش جوک نداشت



ما اینقدر فقیریم که 20 ساله هروقت دست زدم به سیب زمینی سرخ کرده

مامانم گفت دست نزن کمه

یعنی تا الان یه بارم اندازه نبوده !



ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻫﺎ :

بنز : ﺟﻌﺒﻪ ﮐﻤﮏ ﻫﺎﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪ، ﺯﻧﺠﯿﺮ ﭼﺮﺥ

بی ام دبلیو : ﭼﺮﺍﻍ ﺧﻄﺮ ، ﮐﭙﺴﻮﻝ ﺿﺪ ﺁﺗﺶ ، ﺯﻧﺠﯿﺮ ﭼﺮﺥ

سمند : ﺟﻌﺒﻪ ﺍﺑﺰﺍﺭ ، ﭼﺮﺍﻍ ﺧﻄﺮ

پیکان 57 خسته : ﻗﻠﯿﻮﻥ ، ﺯﻏﺎﻝ ، ﻣﻨﻘﻞ ، ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ ، ﯾﻪ ﭼﻤﺎﻕ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻋﻮﺍ…



ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻯ ﺷﻤﺎﻡ ﻳﻪ ﻛﻴﻒ ﻗﺪﻳﻤﻰ ﻭ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻫﺴﺖ

ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻯ ﻣﺪﺍﺭﻙ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺳﻨﺪﺍ ﺭﻭ ﺗﻮﺵ ﻣﻴﺬﺍﺭﻳﻦ؟!

ﻻﻣﺼﺐ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻧﺎﭘﺬﯾﺮﻩ !


پسره استایلش مثل فرغونیه که ازطبقه 12 ام افتاده

اونوقت واسه بی شوهری جک میگه!

خب کلنگ ، اگر قراره تو شوهر باشی

که دختره وبا بگیره زندگیش قشنگتره!



ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ

ﻣﻮﻗﻊ ﺭﻓﺘﻦ ﮐﺎﺭﺕ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ

ﮔﻔﺘﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﺸﯿﺪﯾﻦ ؟

ﮔﻔﺘﻪ تقریبا ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ … !

ﺻﺎﺣﺐ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻻﯼ ﺷﺎﺥ ﻭ ﺑﺮﮒ ﻗﺎﯾﻢ ﺷﺪﻩ

ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻧﻤﯿﺎﺩ!

ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﻫﻢ ﺯﺩﻥ ﻧﯿﻮﻓﺘﺎﺩﻩ میگه من کلاغم!



دست بهم بزنی جیغ میزنم

.

.

.

چیزی نیست ، جزوه درسیمه یه ذره غریبی میکنه !



ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺲ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺳﺘﺎﺩ ! ﻭﯾﻨﺪﻭﺯﺵ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﻣﺮﺩ 


اس ام اس خنده دار, پیامک طنز, اس ام اس جوک, پیام کوتاه خنده دار, اس ام اس سرکاری