اس ام اس خنده دار (12)


اس ام اس خنده دار (12)


از زمستون خواهشمندم :

انقدر ادای تابستونُ در نیاره !

خودت باش عزیزم


------------


صبح با دختره آشنا شدم

آخرشب ازش میپرسم داری چیکارمیکنی ؟

جواب میده : با یاد تو زندگی میکنم !

فقط من موندم تاالان بدون من چطور زنده مونده


------------


عاشق پنگوئنم

لامصب یه جوری راه میره انگار کل قطب رو زده ترکونده


------------


بابام بهم میگه زمان ما بچه حق نداشت دست به کنترل بزنه

سه روز دارم قانعش میکنم که زمان شما کنترل نبود

میگه زر نزن احترام که بوده!


------------


میدونین افریقایی ها به جوراب سیاه چی میگن ؟

.

.

.

میگن جوراب رنگ پا

 

------------


قاشق چیست ؟

خداوکیلی قاشقم من باید بگم چیه !

تا حالا با بیل غذا میخوردین :|

زشته بابا یکم مطالعه کنید :|


------------


ضربان قلب من

باتو :_\/_\/_\/_\/_

دور از تو :_\/_\/_\/_\/_

بدون تو :_\/_\/_\/_\/__

قلبه مسخره بازی که نیست کار خودشو میکنه


------------


ﻫﻮﺩ ﭼﺮﺍ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ؟

مادر زن رابین هود خطاب به دخترش !


------------


یه بار با مخاطب خاصم رفته بودم سفره خونه !

بعد یه نیم ساعت قلیون کشیدن دختره گفت کی اب قلیون تموم میشه بریم ؟

از اون موقع هروقت قلیون میبینم جیغ میکشم ! :|


------------


بچه ها این پست حرامِ نخونیدش !

.

.

.

با اینترنت همسایه بدبخت فرستادمش


------------


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻩ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﺪﺍﺩﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ . . .

ﺑﻌﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﺍﻧﮕﺸﺘﺸﻮ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﭘﯿﻮﻧﺪﻭﻣﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻋﺸﻘﻢ !

ﺷﻮﻫﺮ ﮐﻤﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟ ﮐﻢ !


------------


دسته بیل شکست

.

.

.

مادر بیل گیتس وقتى دست پسرش شکست !


------------


خانواده شما چرا همش میره بالا

.

.

.

همسر ملک عبدالله

( آل صعود )


------------


آﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ

ﺧﺮﺳﺎﯼ ﻗﻄﺒﯽ ﭼﻮﻥ ﺳﻔﯿﺪﻥ ﻫﯿﭽﻮﺧﺖ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﺑﺮﻥ ﺧﺘﻢ

ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺗﻮ ﺷﺎﺩﯾﺎﺗﻮﻥ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﮐﻨﻦ

تا اکتشافات بعد خدا یار و نگهدارتون !


------------


به نظرتون پورشرو بفروشم مازراتی بخرم بهتره ؟

.

.

.

یا زر نزنم بهتره ؟


------------


ﻣﻦ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﺑﺘﺮﺳﻢ

ﺍﺯ ﭘﯿﺪﺍﺷﺪﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﺩﻧﻢ ﮐﻪ …

ﺁﻗﺎ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻐﺾ ﺭﺍﻩ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﺴﺖ 


------------


ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺝ :

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﭼﻨﺪﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺎﻡ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺖ ؟

ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ :

ﺑﻌﺪﺍﺯﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﮕﻦ :

ﮐﺮﻩ ﺧﺮ … ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺭﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ !؟


------------


روزی شخصی نزد بزرگی رفت

و گفت سوالی دارم که نمیتوانم جلوی جمع بگویم.

بزرگ حاضران را بیرون کرد و شخص سوالش را پرسید.

خو حالا انتظار داری بگم چه سوالی پرسیده ؟

مگه من علم غیب دارم


------------


به مامانم میگم چرا تو خونه همش دمپایی پات میکنی ؟

میگه : یه کابوی هیچوقت از اسلحه اش دور نمیمونه

منم قانع شدم ، چون مسلح بود!


------------


ما اینقدر فقیریم که 20 ساله هروقت دست زدم به سیب زمینی سرخ کرده

مامانم گفت دست نزن کمه

یعنی تا الان یه بارم اندازه نبوده !