اس ام اس خنده دار (26)


اس ام اس خنده دار (26)



در سرزمینی که مردم آن به زمین خوردنت میخندن . . .


آرام بلند شو و

بگو زهــــــــــر مــــــار کصافطای آشغال

------------

یکی از کاربرد های وایبر این بود 

که قیافه تک تک مزاحم تلفونیامو که سیو کرده بودم دیدم ...

لامصبا بعضیاشون مراحم بودن!!! 

------------

زندگی به من آموخت تنها چیزی که به مروره زمان درست میشه ترشی هست

،،،،،،،،،،، بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه!!!!

------------

امروزبابام گفت پسرم بیا میخوام درمورد ی

موضوعی باتو مشورت کنم

منم خیلی جدی رفتم گفتم جانم پدربفرما

.

.

.

گفت هیچی الکی مثلا تو هم آدمی

------------

شما بتمن رو نگاه کن . . .

تا حالا دیدی شکست بخوره ؟؟؟

یا زورو ؟؟؟

واسه اینه که حجابش کامله

حالا گلادیاتور رو دیدی با اون همه شجاعت کشتنش

چون همیشه لخت بود . . .

پس خواهرم ﺣﺠﺎﺑﺖ را رعایت کن . . .

------------

واکنش پسرا بعد از اتمام مکالمه با دوست دخترشون

پسر آمریکایی:تلفن و بغل میکنه و میره تو حس

پسر فرانسوی:تلفن و ماچ میکنه

پسر ایرانی: #1*141*

------------

یکی از خصوصیات خوبم اینه که :

کسی که منو دوس داشته باشه هیچ وقت پیر نمیشه

یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه

در هر حال به مرگ طبیعی نمیمیره !!

------------

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﻫﻪ 80 ؛ﯾﻪ ﺑﭽﻪ بامرام و با ادب دهه 60 ﺑﺴﺎﺯﯾﻢ؟؟.

.

.

.

ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ »ﮐﺘﮏ«

------------

یکی از بزرگترین زجرهای مشترک بین همه مون توی بچگی

این بود که:

باید میرفتیم جنسی که اشتباه خریدیمو پس میدادیم...!

------------

از نظر ما ایرانی ها هر کی از ما یواش تر رانندگی کنه ، احمقه ؛

و هر کی از ما سریع تر رانندگی کنه ، دیوونه است! 

------------

ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘﻢ ” آﻟﻮﺩﮔﯽ آﺩﻣﻬﺎ ﺍﺯ ﺣﺪ ﮔﺬﺷﺘﻪ . . . 

ﺩﻧﯿﺎﺭﺍﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ ؟؟

ﻧﺪﺍ ﺁﻣﺪ غلط  ﺯﻳﺎﺩﻱ نکن ، ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻱ ﺑﺮﻱ ﺷﻤﺎﻝ !؟

------------

اسم بابام علی . هر وقت ب مامانم میگم بهم پول بده 

میگه : برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن !!

------------

ﭘﺴﺮ : بابا ﻭﺍﺳﻢ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﻣﻴﺨﺮﻱ ؟

بابا : ﺍﮔﻪ ﺷﻴﻄﻮﻧﻲ ﻧﮑﻨﻲ ،

ﺑﻪ ﺣﺮفم ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻲ ،

زیاد ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﺑﺎﺯﻱ ﻧﮑﻨﻲ ،

ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺑﺰﻧﻲ ،

ﻣﻌﺪﻟﺖ هم بیست ﺷﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ !

پسر : ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺗﺤﺮیم های آمریکا علیه ایران روهم ﻭﺭﺩﺍﺭﻡ ؟!

------------

ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ، ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻩ ﺍﻩ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺪ ﻣﯽ ﺭﻗﺼﻪ ، ﮐﻮﺗﺎﻫﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ ، ﯾﻪ ﺑﻨﺪ ﻭﺳﻄﻪ !

ﯾﻬﻮ ﺧﺎﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭﯾﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ! ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ !

ﭘﺴﺮ ﻣﻨﻪ . . .

ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﺎﺩﺭﺷﯿﻦ ؟

ﺳﺮﺥ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ !! ﻣﻦ ﺑﺎﺑﺎﺷﻢ . . .

ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﯿﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ

------------

. آقا یه نگاه به تبلیغ سایپا کنید قبلنا میگفت :

” سایپا مطمئن” اما حالا میگه :

” سایپا در اندیشه ای متفاوت ”

معلوم نیست چه بلایی میخواد سرمون بیاره

------------

قاشق چیست ؟

.

.

.

حضرت عباسی قاشقم من باید بگم چیه !

تا حالا با بیل غذا میخوردین

زشته بابا یکم مطالعه کنید

------------

اونقدری که من تو بچگی تو کابینتا دنبال جعبه شیرنی گشتم !

تو زندگی دنبال نیمه گمشدم نگشتم ، بعضی موقع ها هم جعبه رشته آش اشتباه میگرفتم

------------

ﺩﻭﺑﻠﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ . . .

ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ . . . ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺳﻤﻨﺪ . . .

ﺁﺏ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻡ . . .

ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻭﺍﻧﺘﯿﻪ . . .

ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺮﺑﺰﻩ ﻣﺸﻬﺪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯼ ؟!

ﻣﻠﺖ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺑﺨﺪﺍ

------------

طرف برادرشو نصیحت میکرده میگه وقتی ازدواج کردی اقتدار داشته باش ، مثل من . . .

دیشب به زنم گفتم باید ساعت یازده آب گرم باشه ، اونم آبو گرم کرد . . .

داداشش گفت ساعت یازده آب گرم میخواستی چیکار ؟

گفت : آخه پوستم حساسه نمیتونم با آب سرد ظرف بشورم

------------

روزی مردی رو به حکیمی کرد و گفت : ای حکیم چرا همسرم یک گل رز را که یک روز زنده است و روز دیگر میمیرد اینقدر دوست دارد ولی من که هرروز برایش میمیرم وزنده میشم دوست ندارد ؟ 

حکیم لبخندی زد و گفت : خیلی قشنگ بود با وایبر برام بفرستش