اس ام اس خنده دار (6)

اس ام اس خنده دار (6)


تصمیم داشتم یه عصر آخر هفته همتونو دعوت کنم کافی شاپ

بعد باخودم گفتم به یه چیزی دعوتتون کنم که براتون یه سودی داشته باشه

شام و کافی شاپ که فقط چاقتون میکنه و برای سلامتی ضرر داره

پس تصمیم گرفتم شما را به ایمان و تقوا و دوری از گناه دعوت میکنم

پس اتقوا الله …

--------------------

هی فلانی

اگه برای به دست آوردنِ کسی داری میدوی آروم بُدو … آروم تر !!

شاید یکی هم برای بدست آوردنِ تو ؛ داره میدوه

منم که سرِ جام یه مدتیه ایستادم ؛ اَصن هیچ کی

رَدَم نشده از این محدوده ؛ حالا موندم وایسم یا بدووم

--------------------

ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻯ ﺷﻤﺎﻡ ﻳﻪ ﻛﻴﻒ ﻗﺪﻳﻤﻰ ﻭ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻫﺴﺖ

ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻯ ﻣﺪﺍﺭﻙ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺳﻨﺪﺍ ﺭﻭ ﺗﻮﺵ ﻣﻴﺬﺍﺭﻳﻦ؟!

ﻻﻣﺼﺐ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻧﺎﭘﺬﯾﺮﻩ !!!

--------------------

زندگی انقدر پر استرس هست که :

“ز گهواره تا گور ناخن بجو” صحیح‌تره

--------------------

یارو ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ

ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺑﻬﺶ ﻛﺮﻓﺲ ﻣﯿﺪﻥ

ﺷﺎﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ

ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﻫﻢ

ﺑﻬﺶ ﻧﻮﻥ ﻭ ﺳﺒﺰﻯ ﻣﯿﺪﻥ !!

ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﺎﻫﺎﺭ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻜﻨﯿﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﻣﯿﭽﺮﻡ :|

--------------------

همکارم تعریف میکنه

میگه توی مترو یه پیرزنه رو دیدم میگفت من ۵ تا بچه داشتم !

.

.

دو تاشون اسیر شدن و سه تاشونم مفقود الاثر

.

.

همکارم میگفت همه ی خانوما تحت تاثیر قرار گرفته بودیم که چه شیرزنه صبوریه !

.

.

بعد پیرزنه ادامه میده که

دو تا دختر داشتم که ازدواج کردن اسیر شدن

سه تام پسر داشتم که ازدواج کردن شدن مفقودالاثر !!!

--------------------

اصفهانیه از تو یه کوچه رد میشده

میبینه یکی کنار کوچه خوابیده

میگه دادا چرا اینجا خوابیدی ؟

میگه اینجا غریبم جایی برا خوابیدن ندارم

اصفهانیه دلش میسوزه

میگه وخی بیا بریم تو کوچه ما بخواب

--------------------

میدونین افریقایی ها

به جوراب مشکی چی میگن؟

.

.

.

.

.

میگن جوراب رنگ پا

.

.

نگید میدونستیم که دلخور میشم!!

تا اکتشافی دیگر، خدا یارو نگهدارتان

--------------------

اوایل انقلاب همه خواننده ها

قیافه شون شبیه کفتربازا و راننده تریلی ها بود بجز

.

.

.

سیاوش قمیشی

لامصب از همون اول شبیه معلم فیزیک بود

--------------------

روزی شخصی نزد بزرگی رفت

و گفت سوالی دارم که نمیتوانم جلوی جمع بگویم.

بزرگ حاضران را بیرون کرد و شخص سوالش را پرسید.

ولی چون همه رفته بودند بیرون

کسی نمیدونه چه سوالی کرد و چه جوابی شنید!!

شرمندتون شدم ببخشید!!

--------------------

ﭘﻨﺠﺎﻩ ﺳﺎﻝ ﺩﺳﺘﺸﻮﻳﻲ ﻧﺮﻱ ﻫﻴﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﻲ

ﻧﻤﻴﻮﻓﺘﻪ ﻭ ﺍﺏ ﺍﺯ ﺍﺏ ﺗﻜﻮﻥ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ

.

.

.

ﻭﻟﻲ ﺧﺪﺍ ﻧﻜﻨﻪ ﻭﺿﻮ ﺑﮕﻴﺮﻱ

پنج ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺑﺨﻮﺍﻱ ﻭﺿﻮﺗﻮ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻱ

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﻭﺭﺍﻧﻴﻮﻡ ﺗﻮ ﺷﻜﻤﺖ ﻏﻨﻲ ﻣﻴﻜﻨﻦ