اس ام اس عاشقانه (14)


اس ام اس عاشقانه (14)
بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم  
 قسم بر خالق دلهای عاشق ، تو هستی آخرین سلطان قلبم

-----------

من تورا همچون اهورا من تورا همچون مسیحا من تورا تا بی کران ها 
من تورا تا کهکشان ها از زمین تا آسمان ها دوست دارم

-----------

یاد تو چندیست که مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده 
 هر چه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست

-----------

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک "یاد"

-----------

حلالم کن اگه دوری ، اگر با گریه می خندم ، حلالم کن که مجبورم 
بگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم ، که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم.
-----------

اگر از تمام قلبهای دنیا خسته شدی بیاد قلبی باش که هرگز از یادت خسته نمیشه.

-----------

آنکه مانند شب زلزله ویرانم کرد ، کاش بازآید و با یاری او برخیزم.

-----------

گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت ، باقلم نقش تورا با وسعت دریا کشید.

-----------

تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود ، جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود.

-----------

گرچه جدام از تو ولی ، همیشه با تو زیستم / من و تویی نکن که من کسی به جز تو نیستم.


-----------

سکوتت را به باران هدیه کردم / تمام روز را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت / به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

-----------

تو رها باش از من ، ای برایم همه کَس / زیر آوار قفس مانده ام من نفس
تو و خورشید بلند ، من و شبهای قفس / بعد از این با خود باش ، یاد تو ما را بس


-----------

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی

 
-----------

دلم نرم تر از جنس حریر، دلم از جنس بلور، گر تو را قصد شکستن باشد
 سنگ بی انصافی ست یک تلنگر کافیست!


-----------

برای کشتن پروانه، او را له نکن! بالهایش را بچین، خاطرات پرواز او را خواهد کشت!!

-----------

غصه نخور عزیزم، دلت تنها نمیشه / هر جای که باشی، تو قلبمی همیشه

-----------

گفتم دوست دارم، نگو نظر لطفته،چون نظر لطفم نیست، نظر دلمه!

-----------

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست، لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست

----------- 

هیچ وقت از خدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه...فقط خواستم اونی که
 دنیای منه مال هیچکی نباشه........!!!