اس ام اس عاشقانه (19)


اس ام اس عاشقانه (19)


عـــــــشــــق یـنی وقـتـی کـه 

دسـتـتـو میـگیـرم

مـطـمـعـن بـاشـم کـه

از خـوشـی میـمیـرم.... 

-------------

دلم تنگ و 

دنیام تنگ تر و کوچکتر

کوچک درست به اندازه ی کف دستانت...

-------------

"دلتنگ که باشی...

از آسمون سنگم که بباره بازم جاش خالیه

بارون که جای خودشو داره...

-------------

دلم گرفته

فقط همین

اما همین جیز کمی نیس

می فهمی!!!!!

-------------

حرفی نیست...

خودم سکوتت را معنی می کنم!

کاش می فهمیدی،

گاهی همین نگاه سردت...

روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد...

-------------

مهربان

تو لبخندت را بیاور...

من شعر تازه دم میکنم

مینشینیم و گپ میزنیم...

-------------

ردپایت مانده روی برف های حیاط خونه بغلی...

کاش نه برفی ببارد و نه بتابد آفتاب...

-------------

وای من دیوانه ام دیوانه ام

دوستان گیرید و زنجیرم کنید

بینمش هر دم و سیر از او نیم

مرگ گر سیرم کند سیرم کنید

-------------

خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند

تا برآورده شوند . . .

-------------

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن

و از بین هـمـه دلتنگ یـک نـفــر شــدن ...

-------------

باران که هیچ

.

.

.

با تو مرگ هم عاشقانه است 

-------------

عشـق یـعـنـی:


 وقـتـی اون دلـگـیـره...


 مـن نـفـسـم مـیــگـیــره...

-------------

دیوانه ای را گفتند:چه خواهی از خدای خویش؟

دیوانه گفت:عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم....

-------------

این اولین زمستونه که دارمت 

خیابونا قراره زیبا بشه 

باید یه پالتو بخرم ک توی جیبش

دستای مردونه تو هم جا بشه 

-------------

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه ...!!!

-------------

شب است و هوا منتظر باران است،

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است،

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من، 

ماه پیشانی من دلبر بارانی من........

-------------

دانی که دلم چه از خدا میخواهد؟

بی پرده بگویمت...."تو" را می خواهد.....

-------------

صندلی کنار صندلی ام بگذار...

همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها...

-------------

دلــــــم میخواد بــــدونـــــم ...

چـــــه حـــــالی داری؟!!...

وقتــــــی ایـــــن هــــمـــــه دوســـــتـــت دارم

-------------

چـهـار فصــل کــه حــرفـــه …

فصــل پنجمـــی هســت بــه نـــام تــــــــو ، به هوای تــــــــو … ♥.