اس ام اس عاشقانه

دوستت دارم تا آخر، تا انتهای باور

تا آخر زمونه،  این خط _ اینم + نشونه


----------------------------------


براى تو میمیرم

تو وانمود کن تب کرده اى…

همین کافیست…!


----------------------------------


زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو

دل من غرق تمناست نمیدانی تو

شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد

دل من منتظر توست نمیدانی تو

----------------------------------


نمی دانــم …

چــرا بیــن ایــن همــه آدم

پــیــله کــرده امــ

بــه تــو …

شــاید فــقط با تــو

پــروانــه می شـــوم …

تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت ….

چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!


----------------------------------


ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﻧﮓ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ

ﺗﻮ ﻣﯿﻨﻮﺳﻢ

ﻗﻠﺒﻢ ﺧﯿﺲ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺍﺳﺖ ﻭﭼﺸﻤﺎﻧﻢ

ﻃﻮﻓﺎﻧﯽ


----------------------------------


ﺑﺎ`ﻫﻴﭻ `ﺑﺎ`ﺭ`ﺍ`ﻧﻲ` `ﺭﺩ` `ﭘﺎ`ﻳﺖ

`ﺍﺯ`ﻛﻮ`ﭼﻪ` `ﻫﺎ`ﻯ` ﻗﻠﺒﻢ` ﭘﺎﻙ` `ﻧﻤﻴﺸﻮ`ﺩ.


----------------------------------


نه روز و نه شب !

تنها شمارش نفس های تو ، عمر من است …


----------------------------------


گر تنهایی ام چشم مرا بست 

اگر دل از تنم افتاد و بشکست 

فدای قلب پاک آن عزیزی 

که در هر جا که باشد یاد ما هست


----------------------------------


ز دلم تا لب ایوان شما راهی نیست

نیمه جانی است درین فاصله قربان شما


----------------------------------


کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود


----------------------------------


در ذهن اگر نیافرینمت میمیرم ، از شاخه ای اگر نچینمت میمیرم 

ای عادت چشمان بی حوصله ام ، یک روز اگر نبینمت میمیرم


----------------------------------


من وقت و بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ،

وسط وقت ، آخر وقت و خلاصه همه وقت به یادتم !


----------------------------------


به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا