اس ام اس عاشقانه (6)

اس ام اس عاشقانه (6)

تو بگو دوستم داری 

من ثابت میکنم 

انسان جانوری پرنده است



---------------


کنارم که هستی

خیابان ها از ماهیت می افتند

رسیدنی در کار نیست

 شانه به شانه مقصدم قدم میزنم 

---------------


شایعه کنید که ختم من است …

دلتنگش شده ام

شاید اینجور بیاید


---------------


کافیست تو را به نام بخوانم

تا ببینی “لکنت” عاشقانه ترین لهجه هاست

و چگونه لرزش لب های من دنیا را به حاشیه می برد


---------------


بهارپوش پر از اطلسی دستت را

میان باغچه ی دست هام می کارم

نفس کشیدمت انگار جای هرچه هواست

دمادم نفسم باش ، دوستت دارم


---------------


سوهان روحم شده …

آن “خاطرات” شیرین

که مثل لیمو شیرین با گذشت زمان ، تلخ شد


---------------


این روزها که نیستی قلبم فقط خون پمپاژ میکند ، فقط …

روحش در دستان توست ، جسمش در سینه ی من


---------------


آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست


---------------


در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .


---------------


درد سختی

یادت باشد

من اینجا کنار همین رویاهای زودگذر

به انتظار آمدن تو

خط های سفید جاده را می شمارم