اس ام اس عاشقانه (8)

می خواهمت …

این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست

------------------

لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند

کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

------------------

(پای) رفته را میتوانیم برگردانیم

اما ‫‏دل‬ رفته را هرگز

------------------

انتظار

زیباترین نقاشی دنیاست

وقتی حاصل تصویرش

تو باشی

------------------

فراموشی سخت است

انتظار هم سخت است

اما از همه سخت تر این است

که ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش

------------------

گاهی نباید ناز کشید

نباید آه کشید

نباید انتظار کشید

نباید درد کشید

نباید فریاد کشید

تنها باید دست کشید و رفت

------------------

باران‬ که هیچ …

با ‫‏تو‬ ‏مرگ‬ هم ‫‏عاشقانه‬ است…

------------------

اگر می دانستم انسان ها را به خاک می سپارند

خاک می شدم تا تو را به من بسپارند

------------------

دستش که در دستت باشد

خود به خود کلمه ای بـه نام “سرما ” از لغت نامه ی مغزت

پاک می شود

------------------

مهم نیست چقدر طول بکشد

عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد …

------------------

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …

------------------

کابـــــــوس یــــعنی:

خوابـــــی که “تــــــــو”در آن نباشــــی!

------------------

شب است و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من