اس ام اس عاشقانه (9)

میان این همه “ضمیر”

“تو” را انتخاب کردم عاشقانه …

-------------------

من وانمود را بلد نیستم

این آدم افسرده اى که میبینى کار توست …

-------------------

من ساده ترین معماى زندگى تو بودم

امابجاى حل ، پاکم کردى…

-------------------

گردنم دارد میشکند

از همان موقع که همه چیز را به گردن من انداختی

بی توجهی هایت را

رفتنت را

خیانتت را

-------------------

گاهى نیاز است

دکتر به جاى قرص،فریاد تجویز کند!

-------------------

از خوبان بیشتر میترسم

روزى تو خوب من بودى!

-------------------

آدما فقط روز تو یه دنیا زندگی می کنن

شبا هرکی تو دنیای خودش پرسه می زنه

-------------------

روزگار همیشه خوب میگذرد

البته نه براى من ، بلکه از روى من …

-------------------

هیچوقت عاشق متفاوت ترین ها نشو

چون همین متفاوت ترین آدما

به متفاوت ترین شیوه قلبت را مى شکنند

-------------------

زمستان برایش ژاکت بافتم

نکند سرما طاقتش را ببرد

چه میدانستم درآغوش دیگری

گرما کلافه اش می کند

-------------------

بزرگترین حماقت انسان

در زندگی لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم نداره

-------------------

سرت درد می کند؟

اگر قابل بدانی ، سرت را روی شانه هایم بگذار

من به دنبال درد سر می گردم

--------------------

شماره عوضى نبود!

صدا عوضى نبود!

چیزى اما عوض شده بود

جمله ها کوتاه تر شده بودند!

--------------------

“تو” که باشی بس است

مگرمن جز”نفس”چه میخواهم؟