اس ام اس غمناک و عاشقانه جدید



اس ام اس غمناک و عاشقانه جدید


هنگام تنهایی وقتی گریه میکنم در میان اشک ها هستی

اشک ها را پاک نمیکنم تا تو پیشم بمانی

----------

نگاهت تلخ

اشکهایم شور

یادت شیرین

چه زندگی بامزه ای

----------

 تسکین این اشک های سنگین تنها

اهنگ غمگین و قرصی برای خواب

----------

بخاطر تو از زندگی گذشتم

بخاطرش از من گذشتی

و کسی گذرش به اشک های من نیفتاد

----------

سالها میگذرد…

من هنوز تنها درکوچه ی باد مانده ام.

همدمم کلاغی سیاه…

قطره ای اشک…

آسمان ابری…

فقط خدا حال مرا میفهمد.

آن هنگام که آدم تنهایش گذاشت

----------

گرچه رفته ای

دگر برنمیگردی

ولی دیوانه ات هستم…

خودت هم خوب میدانی

تمام شمعدانی ها برایت اشک می ریزند

دلت آمد دل گلهای باغم را بلرزانی

----------

دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی

بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشک های لعنتی

----------

هرگاه می خواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی

هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند

فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست

برای پاک کردن اشک های تو می آید

----------

حال مرا پرنده ای با بال شکسته درک میکند

نمیتواند کاری کند فقط میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را

----------

دنبال دلگرمی بودم اما با سرما خشکیدم

مراقب دستم باش شاید بکشند

----------

سنگینم

دیگر با گریه هم سبک نمیشوم

----------

از همیشه آرامتر راه میروم

نمیخواهم این صدای راه رفتنم سکوت عشق را بشکند

نمیخواهم مثل قلب من شکسته شود

----------

قصمون رو برا هرکی گفتم دلش بحالم سوخت…

کارایی که با من کردی. بدتر اینکه دلم برا خودم بیشتر میسوزه چون 

هنوز دوستت دارم

----------

دلی که نباید میشکست شکست 

حالا هر طور مایلید تابوتم را حمل کنید

----------

ای اشکهای پنهان من گریه کنید

بر خاطرات من بر پریشانی حال من 

بر قلب شکست خورده من

----------

از خورشید خاستم

بیشتر بماند

حرفهای من و این سایه

هنوز تمام نشده

----------

یکی گفت قصه عشقت رو بگو

گفتم:

یکی بود

هنوزم هست ,ولی با من نیست

خدایا همیشه باشد

----------

روزهای دوری از تو را روی دیوار خط نمی اندازم 

میخام خاطره دیروز که با هم بودیم همیشه با من باشد

----------

در تنهایی تاریکی وحشت زده بودم از خدا خواستم فرشته ای برایم بفرستد

.

.

.

و تو آمدی

----------

تازه دارم میفهمم تنهایی با من چکار کرد.

با وجود اینکه دوستت ندارم 

چشمهایم تشنه دیدنت هستند