اس ام اس غمگین تنهایی


اس ام اس غمگین تنهایی


تو رو میسپارم به لبخندها…تو بخند…

گرچه من میهمان بغضهای بی دلیلم!

-----------

دوست دارم یکی از پشت سر چشامو بگیره و بپرسه اگه گفتی من کیم؟

دستاشو بگیرمو بهش بگم هرکی هستی بمون

خیــــــــلی تنهام

-----------

من بی تو

دیوونه میشم

یه سوال

تو بی من ؟

اصلا یادت هست که نیـستم ؟

-----------

 شکستم

نه آن زمان که رفتی

وقتی که “می روم” را از زبانت شنیدم

-----------

ایـن روزها هستند که می گذرند

اما هرگز از این روزها نخواهم گذشت

-----------

میخاستم بیخیالی رو تنها طی کنم

اما چه کنم همیشه با منی حتی در بیخیالی هایم

-----------

یوقتایی میشه که تو خیال خودت ؛

جای خالی منو حس میکنی

با بغض خواهی گفت :

” کاش اینجا بود ”

اما ….

من حتی دیگه به خوابت هم نمی آیم … !!

.

.

دل

من

خیـــــــلی چیزا میخاست…

امــــــــا

دیگه

مهم نیست

-----------

آنقدر تنهام که اشکام رو پاک نمیکنم 

میترسم اونها هم مرا ترک کنند

-----------

گفت: توسخت ترین شرایط با توام

ولی حیف, رفت و

سخت ترین شرایط را خودش ساخت

-----------

عشق اتفاق است

ماندن عشق زیباست

رفتن عشق جداییست

این عشق حقیقی ست

حقیقت بس تلخ است

اما جدایی تلخ تر است

تنهایی هم تلخ ترین است

-----------

دلتنگی  , تنهایی , بغض , سکوت

و منی که نمیدانم مرده ام یا زنده

-----------

این بغض ها آنقدر محکم گلوی منو گرفتن

که انگار آنها هم جز این یکی ,کسی را ندارند

-----------

لعنت به من

منی که همیشه نگران کسی بودم

که اگه بمیرم هم

به چهلمم نخواهد رسید

-----------

گاهی عروسک میشی

نه لبخندی نه شکایتی.

 فقط سکوت می کنی

-----------

میگویند “عشـق” درمانگر هر دردیست

عاشق شدم

عشق رفت و از همان عشق هزاران هزار درد به سراغم آمد

-----------

قلب ساده ﻣﻦ

دلخوش ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ

ﺩﻟﯿﻞ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺶ وجود ﺩﯾﮕﺮیست

-----------

بخاطر دوست داشتنت نمیخوام برم

ولی چون دوسم نداری باید بـرم

و من بین این رفـتن و نرفتن موندم

-----------

بدون تو ایستاده ام و دارم تو را نگاه می کنم

تویی که حتی روی حرف های خودت هم نمیتونی بایستی

-----------

دنیا تنهایی زیاد داره

اما تنهایی من خودش دنیایی داره

-----------

پیش خودت میگی مهم نیست

اما خودتم میدونی خیلی مهمه

میدونی خیلی دوسش داری پس نگو مهم نیست

بگو مهمه اما نیست