اس ام اس غمگین دوست نداشتن

اس ام اس غمگین دوست نداشتن


دَر ڪِنار ساحِلِ دَریاےِ غَم

قایِقے میسازَم اَز دِلواپَسے

بَر دو سوےِ پَرچَمَش خواهَم نِوشتــ

یِڪ مُسافِر اَز دیارِ بے ڪَسے !


همیــــشه بـــــهانه ی رفـــــتن دارد . . .

کســـی که با دلــــش نـــــیامـــده


ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﺎ ﮐﻠﺎﻓﻪ ﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ...

ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﯽ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﯾﮕﺮ ﺯﺟﺮ ﻧﺪﻫﻢ...

ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ...


آدم گاهی چه گرم می شود

به یک “هستم”

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

دیروز تو اتوبوس یه نفر اسم تورو صدا کرد

سریع و با یه هیجان خاص برگشتم سمت صاحب اسم

اسمش من و یاد تو انداخت

اما صورتش نه!

با یه لبخند بی معنی دوباره سرم و برگردوندم و از پنجره بیرون و نگاه کردم

میدونی؟ هیچ چهره ای من و یاد تو نمیندازه!


گاهی...

همه دنیا

فدای خنده های کسی که

دوستش داری !


تمــام دنیــا..!

محلـہ ی کوچکــــے سـت

کـه "تـــــو" در آن متــولد مـے شــــوے!

و مــن

میــان بـازے بچــہ هــاے محلـہ...

بـه عـــ♥شـــ♥ـق "تــــــو"

پیـــر مـے شــوم…


کفش هایم که جفت میشوند؛

دلم هوای رفتن میکند...!

چه کودکانه دلم تنگ میشود بی آنکه خودم بدانم؟

چه کسی دل تنگ من است...؟


امروز دیگه به تو حسی ندارم

بخوای میگم دوست دارم،اما ندارم

زنده باد بی کسی!


نگران نباش برو

من تنها نیستم

تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده

غروب هم هست

من می میرم ، تو برو نگران من نباش


در تمام دارو خانه ها موجود است

نرم کننده موی سر

نرم کننده پوست دست

کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .


تلخم مثله حلوای عزای کسی که دوسش داری . . .


رد شدم از او ، حال ک او را مقصدی دیگر صدایش میکند