اس ام اس غمگین و احساسی


اس ام اس غمگین و احساسی


با تمام غــــرور پسرانه ام مینویسم :

گاهی دلـــــم برای صدای دخترانه ات ،

"عزیزم" گفتـــــن هایت

تنگــــــ میشود ...!!!

------------

روح از هر چه ساخته شده باشد،

جنس روح او و من از یک جنس است....

"عاشقانه ترین جمله از کتاب بلندی های بادگیر"

------------

انگار این دلم آدم بشو نیست...!!!

با لبخندت "خر" میشود..و با دوریت.."سگ"!!!!

------------

بگو باد ها نوزند...

تو که کنارم باشی دلیلی ندارد انها

عطر تنت را به من ارمغان بیاورند...

------------

روی مرز باریکی هستم

جایی ک دلم نه بودنت را میخواهد نه نبودنت را...

------------

بگذار بسوزیم..

صدایمان که به آسمان نرسید..

شاید دودمان برسد....

------------

در زندگی برای بعضیا

از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !

نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها . . .

همه چیز میشوند دلتنگی !

------------

به گریه ام می اندازد

مرا خنده دار ترین حرف هایی که اثری از تو ندارند

------------

اخــم هـای تــــــو

بــالا تـرین لذت دُنیـــاست

ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

“دوستت دارم”

------------

انگار ناف من را یک آدم بیخیال بریده است!

هرکه به من میرسد میگوید بیخیال ...

------------

دست از سرم بردار

این همان جمله ای بود که

بعد از گذاشتن دست دیگری بر روی سرت

به من گفتی

------------

شایعه کنید که ختم من است …

دلتنگش شده ام

شاید اینجور بیاید

------------

میدانم تمام اهالی این حوالی گهگاه عاشق می شوند !

اما شمار آنهایی که عاشق می مانند از انگشتان دستم بیشتر نیست

------------

سوهان روحم شده …

آن “خاطرات” شیرین

که مثل لیمو شیرین با گذشت زمان ، تلخ شد

------------

این روزها که نیستی قلبم فقط خون پمپاژ میکند ، فقط …

روحش در دستان توست ، جسمش در سینه ی من

------------

شب تابستان

آنچه می گذرد

یاد توست

که نمی گذرد

------------

حتی اگر خدا هم سیب بیاورد

چیزی به جز گریه آرامش نمی کند

سیب هایم را قایم کنید

خبرهای امروز همه شوم بودند

من حوای پر از بغضم

------------

تــار و پــود هستــی ام بر بــاد رفت 

اما نرفت ، عاشقــی ها از دلــم ، دیوانگــی ها از ســرم...!!!

------------

گفته بودی قلب خیلی بزرگی داری..،

اره واقعا بزرگ بود و خیلی عشق ها را

در خود جای داده بود و من..

هه..

------------

میخواهم به حرفهایت گوش دهم

لب هایت نمیگذارد...