اس ام اس غمگین و عاشقانه



اس ام اس غمگین و عاشقانه



زندگی ساده است

به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من …

-----------

افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که

می توانستی “مرهمم” باشی نه “دردم”

-----------

من بروم

آب ازآب تکان نمی خورد !

تو نرو که

بی تو دنیا به هم می خورد

-----------

تیغ روزگار شاهرگ “کلامم” را چنان بریده که

سکوتم “بند” نمی آید

-----------

خواب که می بینم تا چشم کار می کند ھستی

تا چشم باز می کنم رفتی

و این تکرار می شود ھر شب تا صبح !

-----------

مشکل از اونجایی شروع شد

که خودش رفت اما یادش نه …

-----------

“زخم ها” خوب می شوند

اما “خوب شدن” با “مثل روز اول شدن” خیلی فرق داره

-----------

بعضی حرف ها را نباید زد

بعضی حرف ها را نباید خورد

بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !

-----------

دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغض می کنند

و یکدیگر را در آغوش می کشند

اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند

-----------

رویاهایم را به سمسار دادم

پشت شیشه مغازه اش نوشت :

.

.

.

کابوسهای عاشقانه . . .

به قیمت . . .

جوانی . . . !

-----------

“ﺑﻌـﻀـــﮯ ﻭﻗـــﺖ ﻫــﺎ ﺷـــــــﺎﯾــــــﺪ”

“ﻗﻴــﺪِ ﻃـــﺮﻓﺘــــــــﻮ ﺑـــــﺰﻧـــﮯ …”

“ﺍﻣـــﺎ ﻭﺍﻗــﻌــﺎ ﺩﻝِ ﺍﻳﻨـــــــﻮ ﻧـــﺪﺍﺭﮮ ﮐـــﻪ”

“ﺍﻭﻧـــــــﻮ ﺑـــﺎ ﻳـﮑــﮯ ﺩﻳﮕـه ببینی”

-----------

میشود کمی به یادم باشی؟

میدانم . . .

کار داری . .

سرت شلوغ است

فقط . . .

لحظه ای به ذهنت خطور کن

که یک جایی

کسی

وقت خوابش

برای تو اشک میریزد

همین کافیست . . .

-----------

نگران شب هایم نباش ، تنها نیستم ،

” قرص هایم ”

” پاکت سیگارم ”

” لرزش دستانم ”

” ریه های سوخته ام ”

همه هستن

-----------

امان از شب هایی که حتی

خودت هم نمیدونی

چه مرگته . . .

-----------

هـمـیـشه دروغ گفتـن تــــــــلخ

نیـست !

بــهـم بــگو دوســــتــم داری . . .

-----------

آنکس را که دوست داشتم

آدم با گذشتى بود . . .

از من هم گذشت

-----------

تو مرا نادیده بگیر . . .

و من بدنم روز به روز کبود تر می شود . . .

از بس خودم را میزنم

.

.

.

به نفهمی . . . !

-----------

چقدر کم توقع شده ام

نه دستان گرمت را می خواهم ،

نه بودنت را

همین که بیایی ،

از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند ،

حتی اصطکاک سایه هایمان . . .

-----------

آتش زدن به یک “ سرنوشت ”

کبریت نمی خواهد که !

.

.

.

“ پـــا ” می خواهد . . .

که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر . . .

و . . .

بـــــــــروی . . . !

-----------

نفسم میگیره

دلم میلرزه

تو هوایی که نفس های تو نیست . . .