این کلمات در تبلیغات باعث فروش خواهد شد!

این کلمات هستند که قدرت تبلیغات شما را تعیین می کنند و باعث افزایش فروش شما خواهند شد. پس برای انتخاب آن ها باید تمام جوانب کار را سنجیده و بهترین ها را روانه تبلیغات خود کنید. گری آر.دال معتقد است که کلماتی که بیشتر در تبلیغات تکرار شده اند به طور حتم در انتخاب کلمات کلیدی و مؤثر کمک شایانی خواهد کرد. مطلبی که با عنوان این کلمات در تبلیغات باعث فروش خواهد شد! پیش رو دارید در همین مورد بحث کرده و کلمات را برایتان مشخص می کند.


بعضی از لغات و عبارات وقتی در آگهی های بازرگانی استفاده می شوند توجه مشتریان را کاملاً جلب می کنند. احتمالاً بارها و بارها این لغات را در آگهی ها دیده اید، اما دلیل استفاده از این لغات (یا شاید استفاده بیش از حد از این لغات) موثر بودن آن هاست.



در این جا برخی از این لغات را آورده ایم:

› قیمت ها شکسته شد، از این موقعیت استثنایی استفاده کنید.

› جدیدترین و آخرین مدل ها

› حراج به علت تغییر شغل

› افتتاحیه ی بی نظیر

› آتیش زدم به مالم

› تخفیف بی سابقه

› فروش استثنایی

› ترخیص

› تخفیف

› مجانی

› حراج

روزنامه ای بردارید و نگاهی به آگهی هایش بیندازید. خیلی زود متوجه می شوید که لغات و عبارات خاصی در آگهی تکرار می شوند. به لغاتی که در تک تک آگهی ها آمده خوب دقت کنید، حالا خوب می فهمید وقتی که می گوییم بعضی لغات باعث فروش کالا می شوند منظورمان چیست. این لغات در تمام تبلیغات مثل تاری نازک تنیده شده اند. شما هم به هر ترتیبی شده در آگهی هایتان از این لغات استفاده کنید، اگر استفاده از این لغات برای بقیه خوب است پس برای شما هم کاملاً خوب است.


امید است با استفاده از کلماتی که خواندید به همراه دانسته های خود و بررسی تبلیغات محلی خود بهترین کلمات را وارد تبلیغات خود کرده و روند فروش خود را توسعه دهید


برگرفته از کتاب تبلیغات به زبان آدمیزاد نوشته گری آر.دال- سایت تیم تبلیغاتی ایما


برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد تبلیغات، بازاریابی و فروش کلیک کنید