برترین گوشی‌های آندرویدی ۲۰۱۴

برترین گوشی‌های آندرویدی ۲۰۱۴


برترین گوشی‌های آندرویدی ۲۰۱۴: بنچمارک آنتوتو ۱۰ گوشی برتر اندرویدی تست شده سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد. آخرین پرچمدار میزو جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و گلکسی S5 نیز آخرین جایگاه را بدست آورده است.

بنچمارک آنتوتو امروز لیست برترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد. بالاترین جایگاه این لیست متعلق به آخرین پرچمدار کمپانی میزو MX4 است که از یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6595 بهره می‌برد و موفق شده امتیاز ۴۷,۷۶۵ را به نام خود ثبت کند.

آنتوتو، برنامه بنچمارکی است که از طریق گوگل پلی استور قابل دانلود است و با اجرای آن، امتیازی از عملکرد دستگاه‌ها را ارائه می‌کند. آنتوتو همزمان تمامی اجزای سخت افزاری دستگاه شما را بررسی می‌کند. این امتیاز ممکن است در هر بار استفاده عدد متفاوتی به شما بدهد که معمولا به دلیل دمای دستگاه و یا برنامه‌های در حال اجرا اتفاق می‌افتد.

آنتوتو در تنظیم این لیست امتیازهای غیرصحیح را حذف و میانگینی از امتیازهای نزدیک به هم را محاسبه می‌کند.

پس از MX4 آخرین شماره از سری گوشی‌های گوگل یعنی نکسوس ۶ قرار دارد که موفق به دریافت نمره ۴۷,۰۷۹ شده است. پس از آن نیز گلکسی آلفا و گلکسی نوت ۴ رتبه‌های بعدی را با نمره‌های ۴۵,۸۱۷ و ۴۴,۶۶۹ بدست آورده‌اند. وان‌پلاس وان هم با کسب نمره ۴۴,۵۱۶ رتبه پنجم را بدست آورده است.