به موفقیت عادت کنید!

عادت های موفقیت آفرین:بیشتر کارآفرینان در این فکر هستند که چگونه بازدهی خود را افزایش دهند و سطح پیشرفت خود را بالا ببرند. جالب است بدانید این عادت های کوچک روزانه هستند که باعث پیشرفت های بزرگ در زندگی میشود. در این مقاله به رفتارهای کوچکی خواهیم پرداخت که اگر آن ها را به عادت در زندگیتان تبدیل کنید موفقیت های به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

۱-سحر خیز بودن:

زمانی که شما زودتر از دیگران از خواب بیدار میشوید وقت بیشتری هم در اختیار دارید. وقتی که رقبای شما خواب هستند شما میتوانید ایمیل های خود را چک کنید و به آن ها پاسخ دهید انجام این کار در اواسط روز وقت گیر و خسته کننده است.


۲-مطالعه:

شما باید هر روز مطالعه داشته باشید. هرگز اجازه ندهید حتی یکی روز شما بدون مطالعه حتی شده به مقدار ۲۰ دقیقه به پایان برسد. خواندن مقالاتی مرتبط با کسب و کارتان باعث تحرک مغزتان می شود و ایده هایی را به شما خواهد داد که خودتان شگفت زده شوید. خواندن مجلات و روزنامه ها هم به شما کمک می کند تا از جهان اطراف خود عقب نمانید.


۳-ورزش:

حتی اگر شده روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنید. ورزش باعث میشود تا آندورفین آزاد در خونتان به جریان افتد و انرژی شما بیشتر شود. استرس افرادی که روزانه ورزش می کنند خیلی کمتر از افرادی است که این کار را انجام نمی دهند.


۴- تمرین قدرشناسی و قدر دانی:

این کار شاید برای بعضی افراد سخت باشد اما قدردانی و قدر شناسی از افرادی که واقعا در زندگیتان تاثیر گذار هستند حس خوبی را به خودتان انتقال خواهد داد. این کار همچنین محبوبیت شما را بین دوستان و همکارناتنا را هم بیشتر خواهد کرد.


۵- برنامه ریزی:

نوشتن برنامه کاری امروز تا در روز قبل باعث میشود تا وقتی از خواب بیدار شدید گیج نمانید ک چه کاری را باید انجا دهید.


۶- اولویت بندی کارها:

کارهای سخت را در اول روز زمانی که انرژی بالایی دارید انجام دهید این کار باعث می شود در طول روز استرس کمتری داشته باشید و به راحتی به کار های دیگر خود برسید.


۷- تلاش بیشتر:

بالاتر از آنچه از شما انتظار دارند ظاهر شوید. این کار باعث میشود به دیگران ثابت کنید که چه ظرفیت بالایی دارید و چه کار هایی از شما بر می اید.


۸- بهبود بخشی:

هر روز بخشی از کارتان را بهبود ببخشید. این بهبود بخشیدن می تواند اضافه کردن زمان پیاده روی و یا پاسخ دادن به ایمیل های بیشتری باشد. اگر روزانه به یک ایمیل بیشتر از روز قبل پاسخ دهید در پایان ماه شما ۳۰ ایمیل را بیشتر پاسخگو هستید و این یعنی پیشرفت.


برگرفته از سایت تیم تبلیغاتی ایما