تجربه های تبلیغاتی : اعترافات یک تبلیغاتچی

تجربه های تبلیغاتی : اعترافات یک تبلیغاتچی


تجربه های تبلیغاتی : اعترافات یک تبلیغاتچی: چکیده های طلایی از نوشته های دیوید آگیلوی ۱ : وقتی نوشته های دیوید آگیلوی را میخوانیم به قدرت کاری وی پی برده و تفاوت خاصی میان این شخصیت و دیگران در صنعت تبلیغات به چشم می آید، چکیده های ارزشمندترین کتاب وی تحت عنوان اعترافات یک تبلیغاتچی را به اشتراک گذاشته ایم، امید است مطالعه آن برای علاقمندان و فعالان عرصه تبلیغات مفید واقع شود، نکته جالب در نوشته های دیوید آگیلوی این است که فن و حرفه مدیریت را از سرآشپزی به نام پیتارد یاد گرفته است که روزی در هتل مجستیک در پاریس برای وی کار می کرد ولی درس هایی که دیوید از این سرآشپز می گیرد در آینده کاری وی تأثیر به سزایی دارد


خلق یک اثر تبلیغاتی به الهام ها و نوگراهای ذهنی نیاز دارد ولی قسمت اعظم آن به دانش و سخت کوشی فرد بستگی دارد. با  استعداد و راهکارهای دست به جیب کردن مردم ، در دنیای تبلیغات موفق خواهید شد

همیشه این حس وجود دارد که سرگرم کردن مردم را به فروش ارجح بدانید


برای مقایسه کاربرد روش های تبلیغاتی باید بررسی کرد کدام یک فروش بیشتری دارد


پیش از نوشتن متن تبلیغ باید محصول را به خوبی بشناسید


کلید موفقیت این است که به مشتری وعده یک تفاوت چشمگیر را بدهید مثل طعم دلچسب تر، شستشوی راحت تر، سرعت عمل بیشتر یا پوستی شاداب تر


هدف تبلیغ صرفاً تشویق مردم به خرید محصول نیست باید ذهنیت ایجاد شود که بهتر از انواع مشابه است


روشی که در یک کشور جواب می دهد تقریبا در تمامی کشورها قابل اجراست


ویراستاران بهتر از کسانی که کار تبلیغات انجام می دهند با اعجاز کلمات آشنا هستند، از دانسته هایشان استفاده بهینه کنید


همایش های تبلیغاتی پیچیدگی های زیادی دارد، در ابتدا فهرست کاملی از اهداف پیش رو تنظیم کنید که افراد مختلف را در آن لحاظ کرده اید وکیفیت را فدای کمیت نکنید


منبع : سایت ایما