فال روزانه امروز شنبه 20 دی ماه 1393 


طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ بد نیست فال خود را ببینید و آماده یک روز پیش بینی شده باشید.


فال امروز متولدین فروردین:


متولد این ماه نباید زمان را برای حل مشکلات مالی از دست بدهد. احساسات عاشقانه شما و دیدگاه های حرفه ای تان ممکن است با مشکلات مالی مرتبط باشند. هر گونه مساله مرتبط با بدهی، مالیات، ارث و وام مسکن حل و فصل خواهد شد. صرفه جو باشید و بیشتر ازدرآمدتان خرج نکنید.

برای مشاهده فال دیگر ماه ها به ادامه مطلب مراجعه کنید .

فال امروز متولدین اردیبهشت:


تمام تلاش هایتان به ثمر خواهند نشست. ممکن است پشتیبانی از خارج از کشور دریافت کنید. خانم های اردیبهشتی می توانند نه تنها بر دانش، روابط و تجارب خود بلکه بر جذابیت ذاتی شان تکیه کنند. اگر مسایل زشت هستند یک میانجی پیدا کنید: به عنوان مثال یک وکیل با تجربه. فراموش نکنید که قانون را زیر نظر بگیرید.


فال امروز متولدین خرداد:


دو قلوها (نماد ماه تولد) نیازمند عمل گرایی، ثبات و محاسبات دقیق هستند. شما نمی توانید پروژه های مهم را به تاخیر بیندازید و نباید برنامه های خود را تغییر دهید. به احتمال زیاد سرتان با جلسات، سفرها، مذاکرات و چیزهای دیگر شلوغ خواهد شد. ممکن است مجبور باشید با مقالات مالیاتی و یا برخی از فایل های رسمی دیگر سر و کله بزنید.


فال امروز متولدین تیر:


حوادث امروز نشان خواهند داد که کدام یک از دوستان شما واقعا وفادار هستند. بسیاری از شما کشف خواهید کرد که تعداد بسیار کمی خائن در دایره اجتماعی تان وجود دارد. امروز یک روز فوق العاده برای حل و فصل اختلافات در برخورد با افرادخاص (همکاران، مدیران، مشتریان و یا پدر و مادر) است.


فال امروز متولدین مرداد:


درآمد مردادی ها بستگی به چگونگی سازماندهی آن دارد. صبر، نظم و انضباط و حرفه ای بودن به ایجاد تعادل صحیح بین وظایف شغلی و مسئولیت های داخلی کمک می نماید که برای متولدین این ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. هرکاری نیازمند سخت کوشانه ترین رویکرد ها می باشد.


فال امروز متولدین شهریور:


شهریوری ها نسبت به رقبای خود دارای مزایای زیادی هستند. از این مزایا بهره ببرید. همچنین, نباید به غیر ممکن ها بیاندیشید. اگر تمام تلاشتان را کرده اید تا ناممکن را به ممکن تبدیل کنید وقت آن رسیده که عقب نشسته و منتظر بمانید. شانس درخانه تان را خواهد کوبید.


فال امروز متولدین مهر:


باید شفافیت را به خانواده، عشق و امور حرفه ای خود به ارمغان بیاورد. آماده باشید یک مشکل مالی دیگررا حل کنید: به عنوان مثال، ممکن است مجبور به پرداخت بدهی های خود شوید و یا یاد بگیرید که در هنگام مقابله با مشکلات داخلی محتاطانه عمل نمایید. بسیاری از مقیاس ها بر پروژه های مشترک (حساب بانکی مشترک، بودجه خانواده، و غیره) متمرکز شده اند.


فال امروز متولدین آبان:


باید با آغوش بازپذیرای یک گفتگوی سازنده باشید. شاید باید اول بر نفس خود غلبه کنید و سپس از پوست خود بیرون بیایید. در غیر این صورت، پا فشاری بر عقاید و ثبات در عشق یا امضای یک قرارداد عالی مشکل خواهد بود.


فال امروز متولدین آذر:


ممکن است صورت فلکی قوس امروز دچار مواردی از قبیل مسائل تغذیه ای، مشکلات تامینی، تبادل فایل، ذخیره سازی ارزشمند و برخی امور حرفه ای و مالی دیگرشود. شما ممکن است مجبور به انجام یک ممیزی موجودی، گزارش تجدید نظر، تست صلاحیت کارکنان، پرداخت قبوض و اعتبارات شوید.


فال امروز متولدین دی:


امروز آرزوی مهم شما برآورده خواهد شد. هر چه انرژی بیشتری برای پروژه تان صرف کنید به همان اندازه نتیجه مطلوب دریافت خواهید کرد. منافع اصلی شما ممکن است در گرو زندگی عاشقانه و یا تصمیمات خلاقانه تان باشد.امروز وارد مرحله مهمی از زندگی خود خواهید شد.

فال امروز متولدین بهمن:


اگر به دنبال توضیح دلایل دستاوردها و شکست های امروز خود هستید به گذشته نه چندان دور خودرجوع کنید. اگر از تلاش های خود ناراضی هستید و افکارتان مشوش است برای حل آنها در مسیر خانه و محل کار تلف خواهید شد. بهمنی های دارای تربیت صحیح بهترین وضعیت را خواهند داشت.

فال امروز متولدین اسفند:


توان مالی شما درباره مقدار مشخصی از پول و یا برخی شرایط دیگر محدود خواهد شد. اما در این محدودیت ها هم احساس آزادی می کنید. اگر به درک روشنی ازنیازهای خود برسید بهتر می توانید آنها را مرتفع سازید.