فال روزانه دوشنبه 8 دی ماه 1393

فالگیری به معنای پیشگویی آینده یک فرد می باشد و  فال یعنی شگون ، به زبان یا به دل نیک آوردن ، پیش بینی خوش بینانه ، از راه روش های نهانی یا فراطبیعی است . فالگیری یکی از شاخه های نهان شناسی است .

گذشته از تعریف رسمی فال، در میان ایرانیان فال پیشینه خوبی داشته و بسیاری از افراد هر روز فال خود را می بینند. تا روز خوبی برای خود تخمین زده و روز را شروع نمایند.فال امروزتان را ببینید، چه چیزی منتظر شماست!


در ادامه مطلب فال امروزتان را دنبال کنید!


در ادامه مطلب فال امروزتان را دنبال کنید!

فال فروردین ماه
فروردین
امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.
فال اردیبهشتاردیبهشت

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.
فال خرداد
خرداد :

زمانی که شما بخش نهفته احساستان را بررسی می‌کنید، به طور خوشایندی شگفت‌زده می‌شوید، برای اینکه آنچه که شما الان یاد می‌گیرید می‌تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد که امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اکنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع‌بینی صرف کار کردن بر روی مهم ترین اولویت‌ها بکنید.
فال تیر ماه
تیر :
ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.
مرداد ماه
مرداد :
شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.
شهریور ماه
شهریور :
امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!
مهرماه
مهر :
شاید هفته گذشته احساسات شما خیلی قوی‌تر شده باشند اما شما با هیچ کس در مورد اتفاقاتی که تا کنون برایتان پیش آمده صحبت نکرده‌اید. ولی امروز فرصت یک گفتگوی خودمانی را از دست ندهید. حتی اگر لازم بود خودتان را مجبور کنید که در بحث‌ها شرکت کرده و در مورد احساسات خود صحبت کنید.
آبان ماه
آبان :
امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.
آذرماه
آذر :
امروز شما حتی بیشتر از آن چیزی که در فکرتان می گنجد، از افراد دیگر تواناتر و قدرتمندتر هستید در حقیقت شما اصلا تمایل ندارید که به افرادی که روبروی شما نشسته اند فخر بفروشید. اما اصلا دلیلی وجود ندارد که بخواهید از وظایف خود به خصوص آنهایی که بهتان کمک می کنند کارهایتان در مسیر درستی قرار گیرد، اجتناب کنید. به توانایی های خودتان شک نکنید، فقط بایستید و بهترین کار ممکن را انجام دهید.
دی ماه
دی :
مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.
بهمن ماه
بهمن :
احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می‌گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.
اسفند
اسفند :
از رفتار دوستان‌تان  و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند  این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.


فال روزانه دوشنبه 8 دی ماه 1393