فال روزانه پنجشنبه 25 دی ماه 1393

فال روزانه پنجشنبه 25 دی ماه 1393, طالع خود در بیست و پنجمین روز از دهمین ماه سال را مشاهده کنید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ بد نیست فال خود را ببینید و آماده یک روز پیش بینی شده باشید.


فال روزانه متولد فروردین : 

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.



فال روزانه متولد اردیبهشت : 

یک نفر شما را تحت فشار قرار می‌دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید بیشتر عقب نشینی می‌کنید. متاسفانه شما امروز می‌توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید.



فال روزانه متولد خرداد : 

رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

 


فال روزانه متولد تیر : 

اگر سعی کنید دیگران شما را درک کنند واقعا کار مفیدی کرده‌اید، برای اینکه بی ضررترین روابط شما در حال عوض شدن هستند و در شرف نزدیک شدن به کشمکش و ناراحتی‌اند. هم اکنون مخالفت‌های آشکار هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند، برای اینکه تفاوت‌های عقیده‌ای قبلا شناخته شده بودند. علاوه براین هیچ راهی برای پیدا کردن راه حل وجود ندارد، برای اینکه تمام اظهار نظرها تقریبا استدلالاتی غلط از آب در خواهد آمد. پس قبل از اینکه صحبت کنید به نتایج و پیامدهای آن خوب فکر کنید.



فال روزانه متولد مرداد : 

وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.



فال روزانه متولد شهریور : 

شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. در یک لحظه می‌توانید هر کاری را انجام دهید و در لحظه دیگر احساس بی فایده بودن می‌کنید! به جای اینکه در جستجوی جنبه‌های مثبت هر چیزی باشید، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده‌اید. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت این را دارید که مسیر خود را عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!



فال روزانه متولد مهر : 

شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.



فال روزانه متولد آبان : 

شما واقعا نمی‌خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌های متفاوتی که دارند گیج می‌شوید و نمی‌توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی‌خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌های اجتماعی خود برگردید.



فال روزانه متولد آذر : 

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.



فال روزانه متولد دی : 

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می‌برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه‌ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، راحت تر می‌توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابراین شما می‌توانید به راه خود ادامه دهید.



فال روزانه متولد بهمن : 

همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.



فال روزانه متولد اسفند : 

شما امروز در حالی که آرزو می‌کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می‌شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی‌دهد و شما احساس می‌کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده‌اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.