فال روزانه - فال روزانه 5 دی ماه 1393

فال روزانه



فالگیری به معنای پیشگویی آینده یک فرد می باشد و  فال یعنی شگون ، به زبان یا به دل نیک آوردن ، پیش

بینی خوش بینانه ، از راه روش های نهانی یا فراطبیعی است . فالگیری یکی از شاخه های نهان شناسی است .

گذشته از تعریف رسمی فال، در میان ایرانیان فال پیشینه خوبی داشته و بسیاری از افراد هر روز فال خود را می بینند. تا روز خوبی برای خود تخمین زده و روز را شروع نمایند.فال امروز خود را ببینید.


برای مشاهده فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید


فال فروردین ماه
فروردین
روز خوبی است. اگر فرزندی دارید کمی بی حوصله است. اما به زودی دوباره با نشاط و سرحال می شوند.
فال اردیبهشتاردیبهشت
امروز ماه در برج سرطان کامل است این قسمت ازچارت شما به روابط مربوط می شود و از آنها سود می برید. روابط اجتماعی و سرگرمی های زیادی دارید. هیچ کس هیچ چیز را جدی نمی گیرد و از چیزی ناراحت نمی شود و این شامل حال شما هم می شود.

فال خرداد
خرداد :
امروز روز جشن ” باکسینگ“ می باشد. امروز آرامش بخش تر از روز کریسمس هم می باشد. دوست دارید تفریح کنید اما خوشبختانه جای تعجب است که تمایل به پرخوری ندارید.

فال تیر ماه
تیر :
ماه کامل در برج شماست.مریخ هم به برج کماندار می رود و امروز شادترین روز است.برای دیدن افراد غیرمنتظره آماده باشید شاید هم فردی از دوردست ها.شاید کمی احساساتی شوید زیرا این شخص برای تان بسیار عزیز است
مرداد ماه
مرداد :
ماه کامل امروز شما را کم انرژی تر می سازد. ممکن است در خوردن و نوشیدن، زیاده روی کرده باشید و اکنون نیاز به آرامش و خلوت دارید. هرناراحتی که اخیراً شما را آزرده است، در حال حاضر می خواهد که شما را کاملاً به خود جلب کند و به شما بگوید باید کاری راجع به آن انجام دهید. شما نمی توانید بیش از این، به این نحو ادامه دهید، می توانید؟
شهریور ماه
شهریور :
امروز ماه در برج سرطان کامل است.بهترین فرصت برای فکر کردن به سال گذشته و کارهایی که در سال بعد می خواهید انجام دهید.آن ها را روی کاغذ بنویسید تا به خاطر داشته باشید.
مهرماه
مهر :
امروز ماه کامل است و در قله چارت شما به چشم می خورد.این بداین معناست که برای مدتی کوتاه باید فکر جشن ومیهمانی را از سرتان بیرون کنید و برروی تصمیمات خود برای سال نو تمرکز کنید.آماده فراموش کردن هر هدفی باشید که دسترسی به آن غیرممکن است و در عوض روی کارهایی تمرکر کنید که فرصت هایی خوب برای دستیابی به موفقیت است.این امر نیازمند تصمیم گیری جدی است،ولی نتایجی که دراز مدت عایدتان می شود،ارزش آن را خواهد داشت.
آبان ماه
آبان :
امروز مریخ وارد برج کماندار می شود.افراد خانواده در کنارتان هستند.اما می دانید وقتی سال رو به انتهاست شما به فکر آینده هستید.تغییر و تحولات جدیدی در حال وقوع می باشد.به فکر کارهای بزرگ و بزرگ تر باشید.
آذرماه
آذر :
شما آذری عزیز هیچوقت دوست ندارید که زندگی قابل پیش بینی شود، ولی امروز که ماه کامل در خانه تیر است به این معناست که شما خیلی خوشحال خواهید شد بدانید امروز چه خواهد شد. بودن با دوستان و خانواده یک احساس فوق العاده و گرمی به شما خواهد داد. و شما از هر لحظه را در حضور آنها می گذرانید لذت خواهید برد. با اینحال مراقب باشید زیادی خوش نگذرانید چون می دانید که گاهی امکان دارد زیاده روی کنید.
دی ماه
دی :
ماه کامل در برج سرطان است و مریخ وارد برج می شود. یعنی در روز بکسینگ مانند دیروز نیز سرتان شلوغ می باشد. مهمان های ناخوانده زیادی خواهید داشت اما آن قدر حرف برای گفتن دارید و می توانید آن ها را سرگرم کنید، حتی اگر غذا هم کافی نباشد.
بهمن ماه
بهمن :
امروز ماه کامل در تیر می باشد و به قسمت کارهای روزمره و ارتباط جسم و ذهن چارت شما مربوط می شود.البته که در حال حاضر دوست ندارید رژیم سلامتی را شروع کنید اما به خاطر داشته باشید که سال نو زمان مناسبی برای برداشتن گامهای مثبت می باشد و باید از خودتان فردی جدید و سالم بسازید.
اسفند
اسفند :
ماه بدر در سرطان می تواند سبب شود تا بچه ها بد رفتاری کنند اما لطفاً ستیزه خانوادگی را نادیده بگیرید. زیرا آنها حقیقتاً بخشی از سنت است. شما همه ماه را مشغول بوده اید و حالا نوبت شماست که تواضع نشان دهید و به دیگران اجازه بدهید که در صف نوبت برای تغییر شما باشند مریخ به قوس نقل مکان می کند. در منطقه البروج جدول شما و شما می توانید آن شخص را پیدا کنید که فکر می کنید روز هدیه شما را می سازد و شما را در حقیقت خیلی خوشحال می کند.