مشتریان در 2015 چگونه رفتار می کنند؟

مشتریان در 2015 چگونه رفتار می کنند؟

مشتریان در 2015 چگونه رفتار می کنند؟ : سال ۲۰۱۵ سال بسیار متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهد بود این سال، سال ماشین های بدون راننده، روبات های انسان نما و خیلی چیزهای عجیب و غریب دیگر است. در این سال همه چیز تحت تاثیر تکنولوژی تغییر پیدا خواهد کرد. در این میان عادت مشتریان هم رفته رفته با تغییراتی مواجه خواهد شد. بری اینکه بدانید عادت مشتریان در این سال چه خواهد بود و حقیقت های این سال را بدانید بهتر است با این مقاله همراه باشید. در این مقاله حقیقت هایی را از عادات مختلف مشتریان در سال ۲۰۱۵ را بای شما بیان خواهیم کرد.


مشتریان اشتهای رو به رشدی برای دریافت اطلاعات خواهند داشت. و این یعنی بازاریابی محتوایی که در مقاله بازاریابی محتوایی رقیب تبلیغات سنتی مفصل به آن پرداخته ایم. بازاریابی محتوایی بر اصول دادن اطلاعات دقیق و کامل به مشتری پایه گذاری شده است. در واقع شما با ددن اطلاعات مورد نیاز مشتری  و اطلاعات بیشتر به آن ها کمک خواهید کرد تا آگاهانه تر از شما خرید کنند که این کار باعث تبدیل شدن مشتری جدید به مشتری دائم شما خواهد شد.

در این سال مشتریان بیش از پیش راغب خواهند بود تا به شما اعتماد کنند و از پیشنهادات شما استقبال خواهند کرد. پس سعی کنید تا اعتماد آن ها را ارج نهید و با دادن پیشنهاد هایی مناسب آن ها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید. این را در خاطر داشته باشید که مشتری فقط برای بار اول به راحتی اعتماد میکند و اگر اعتمادش از شما سلب گردد جلب اعتماد مجدد او کاری آسان نخواهد بود.


۷۰ درصد از مشتریان در سال ۲۰۱۵ بر این باور هستند که برند ها و صاحبان کسب و کار ها فقط به فکر سود خود هستند و توجهی به رضایت مشتریانشان ندارند.شما می توانید با در نظر گرفتن هدایایی آن ها را متقاعد کنید  که این فکر آن ها اشتباه است.


مشتریان در سال جدید تمایل به داشتن امکانات را دارند. این امکانات می تواند پرداخت از طریق های متفاوت باشد. برای مثال شما می توانید این امکان را برای مشتری فراهم کنید تا از طریق اینترنت صورتحساب خود را بپردازد و یا برای مشتریان ثابت و خوش حسابتان شرایط پرداخت در نظر بگیرید.


خبر خوشی که عادت های دید مشتریان در سال ۲۰۱۵ برای کسب و کارهای کوچک دارد این است که آن ها تمایل بیشتری به استفاده محصولات برند های مختلف خواهند داشت. در واقع اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید می توانید با تبلیغات و بازاریابی های خوب مشتریان برندهای بزرگ را بدزدید و اگر شما صاحب کسب و کار بزرگی هستید آگاه باشید که خطر بزرگی در راه است و امکان دارد مشتریان ثابت خود را از دست بدهید.


همانطور که قبلا هم اشاره شده است مشتریان در این سال ها تمایل زیادی به استفاده از صفحات مجازی دارند. پس شما اگر می خاهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید باید در این صفحات حضور داشته باشید تا مشتریان بیشتری را برای خود کسب کنید. شاید این کم هزینه ترین راه بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار شماست پس تنبلی نکنید.


در کمپین های انسان دوستانه و مثبت شرکت کنید. مشتریان در سال ۲۰۱۵ بیشتر از روی عواطف خود تصمیم به همکاری با برندی خواهند گرفت نه از روی عقل و تفکر. تا جایی که می تواند در این کمپین ها حضور داشته باشید و حضور خود را هم تا جایی که می تواند اطلاع رسانی کنید.