1 - Sketchbook Pro

یکی از حرفه ای ترین برنامه های نقاشی سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار حرفه ای دارای رنگ های متعدد و ابزار های کامل و پیچیده طراحی و نقاشی است. این برنامه برای طراح هایی که علاقه مند به نقاشی می باشند بسیار مناسب می باشد. همچنین این برنامه دارای ابزار مدیریت لایه ها، قلم مو با بیش از ۱۰۰ نوع تنظیم، پشتیبانی از نقاشی های تا ۶٫۵ مگابایت و … می باشد.


2 - Sketcher Lite

طراحی اثرات با مداد، نقاشی های رنگی، رنگ روغنی، طرح صاف، طرح لبه، مش طرح

عکس از دوربین، نگاهی به عکس های موجود از حافظه، درخواست های مختلف طراحی اثرات، ذخیره و یا به اشتراک گذاری عکس،آپلود عکس در کتاب چهره و بسیاری امکانات دیگر

3 - Skitch

روی عکس های خود بنویسید آنها را ویرایش کنید و در نهایت ذخیره کنید. این نرم افزار راهی ساده و سریع برای نوشتن روی عکس ها می باشد. با این نرم افزار جالب می توانید هر شکلی را روی عکس خود به سادگی رسم کنید.


4 - Paperless

دارای ابزارهای طراحی مختلفی است که قادر است تمامی نیازهای یک طراح را در اختیار شما قرار دهد . بهره گیری از موتور قدرتمند باعث شده است این برنامه به سادگی طرح های مورد نظر شما را پیاده نماید . از جمله ویژگی ها این نرم افزار می توان به دارا بودن ۶ ابزار مختلف برای طراحی ، نقاشی ، رنگ آمیزی و نوشتن متون اشاره نمود . کافیست یکی از آنها را انتخاب نموده و با تغییر اندازه به کشیدن طرح های مورد نظر مشغول شوید .