اس ام اس خنده دار (16)


اس ام اس خنده دار (16)


 

این روزها رسم شده خانمها غذا که درست میکنن

اول عکسشو میزارن تو شبکه های اجتماعی

بعد اجازه میدن بقیه بخورن

--------------

به همبن سوی چراغ قسم

اگه مخاطب خاصتون رو از محله ی خودتون انتخاب کنید…

نصف ترافیک همت درست میشه….

--------------

خدایا من دلسوز نمیخوام لکسوس میخوام

لکسوز که باشه دلسوز خودش پیداش میشه

--------------

یه جوری گَندِ گوشی بازیو درآوردین

که دیگه باید تو مهمونیا هم اول درب ورودی

مث دادگاه گوشیارو بگیرن

--------------

ازتون میخوام منطقى به سوالم جواب بدید !

ما که دوتا زانو بیشتر نداریم ، چرا میگن چهار زانو بشین ؟؟

لطفا یکی جواب بده

دارم داغون میشم !!!!

--------------

ای کسانی ک از کتابهایتان ب عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید

اکنون فقط یک معجزه میتواند کارنامه شما را زیرورو کند

ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان

--------------

آقا همه جا هویج یه میوه محسوب میشه تو خونه ما یه فحش محسوب میشه

بهترین راه حل سحر خیزی :

شب سه لیوان آب بخور و بخواب

مثانه شما رو رأس ساعت 5 صبح بیدار میکنه

---------------

دختره انقدر پست عاشقانه گذاشته که

دل منم واسه پسره تنگ شده

داداش اگه راه داره

برگرد…

خیلی آقایی

---------------

قبول

زیبا رویان وفا ندارند

اما تو چه مرگت بود میمون

---------------

امروز صبح یه دختره با ماشین مدل بالا جلو پام ترمز زد،

درو باز کرد گفت “بپر بالا”

همون جا فهمیدم این یه امتحان الهی، سوار نشدم

---------------

حیف نون میخواست گوسفند قربانی کنه ، چاقو پیدا نمیکنه گوسفند رو خفه میکنه

---------------

تو روی سنگ سفیدی نشسته بودی،کار به کار کسی نداشتی ناگاه من سیفون رو کشیدم ،وآب تورابرد

شرمنده

خوش بگذره اون پایین

بای بای

---------------

اگه طرفت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری

---------------

در آرایشگاه:

خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟

قابل نداره همون ده تومن

( یک ماهه بعد )

خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟

قابل نداره همون دوازده تومن

( یک ماهه بعدش )

خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟

قابل نداره همون پونزده تومن

---------------

بابام اومده نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم

الان دو ساعته دارم زندگی نامه مشاهیر ایران رو میخونم

واقعا کشورمون عجب مشاهیر برازنده ای داره

---------------

دختر: بیاخواستگاریم

پسر:صدات نمیادبلندترصحبت کن

دختر:گفتم بیاااااااخوااااااستگاریم

پسر:صداتوبرای من بلند میکنی هرچی بین مابودتموم شد

---------------

نحوه پسته خوردن ایرونی جماعت :

همزمان یکی در دهان ، یکی در دست دیگری ، و دیگری هم تحت نظر

---------------

راستی اگه کار ضروری داشتید باهام

بیاین ضلع غربی میدان آرژانتین، اونجا عروسک خرسی بساط کردم

---------------

باهاش بهم نزنیا 

نگهش دار چهارشنبه سوری آتیشش بزن یوهووو

---------------

همسر آیندم 

حلالت نمیکنم اگه : ولنتاین واسه دوست کادو بخری.

این پولا حق من و بچته