اس ام اس خنده دار (4)

اس ام اس خنده دار (4)


اگه به مامانم ماموریت بدن که هواپیمای گم شده رو پیدا کنه، تو اولین حرکت بهم میگه: پاشو ببینم زیر تو نیس؟


---------------


برای یه گوسفند فرق نمی کنه قراره کباب سلطانی، کالباس یا حلیم بشه. سعی میکنه از علف خوردنش لذت ببره.


---------------


از نظر ما ایرانی ها هر کی از ما یواش تر رانندگی کنه احمقه و هر کی از ما سریع تر رانندگی کنه دیوونه است

---------------


زنگ زدم یه جا برای کار، بهم میگه 15 روز کار، 15 روزا ستراحت، ماهی 600 تومن. بهش گفتم نمیشه اون 15 روز رو هم نیام ماهی 300 تومن؟


--------------- 


چنتا پست شکست عشقی دارم رو دستم باد کرده. یکی بیاد با من ازدواج کنه بعد ولم کنه تا من اینارو بذارم.


--------------- 


تو امتحان دنبال این نیستن که چقد حالیته دنبال اینن که چی بلند نیستی


--------------- 

 

زمونه جوری شده دختر 14 ساله رو میبینی فکر میکنی 26 سالشه…زن 40 ساله رو میبینی انگار 14 سالشه…پسر میبینی انگار دختره…

دختر میبینی انگار پسره…بعد میگن چرا دیوونه شدی


--------------- 


جوک بر سانحه چیست؟ واحد اندازه گیری مدت زمان تولید جوک ایرانیان از لحظه وقوع سانحه را «جوک بر سانحه» می گویند. این معیار معمولا کمتر از یک دقیقه است.


--------------- 


اینکه یک ایرانی، لنت ترمز تقلبی محصولات کیا و پژو را به هموطنان خود می فروشد تا در تصادفات رانندگی کشته شوند، اما خودش پورشه سوار می شود، تقصیر چین نیست.


 --------------- 


مردها فکر می کنن آرزوی هر زنی پیدا کردن بهترین مرده اما درواقع آرزوی هر زنی اینه که هرچی دوست داره بخوره بدون اینکه چاق شه


---------------  


یاور معتاده کنار خیابون نشسته کله اش چسبیده به کف آسفالت، دوستم میگه معتاده؟! میگم نه ژیمناستیک کاره داره انعطاف بدنیشو به رخ ملت میکشه


---------------  


مجری: امروز می خوام یه معما بپرسم ببینم کدومتون از همه باهوش تره. پسرعمه: ای بابا الان می فهمه من از همه باهوش ترم ریا میشه

مجری: فامیل دور چرا سرت رو انقدر تکون میدی؟

فامیل: آقای مجری خیلی وقته از مغزم استفاده نکردم دارم گرم می کنم یه وقت رگ به رگ نشه.

مجری: اون چیه که تو غذا می ریزن، اشک آدم را هم در میاره؟:

فامیل: گوشت!َ

مجری: تا حالا دیدی گوشت اشک کسی رو دربیاره؟

فامیل: این مقاومت ماست که رفته بالا وگرنه با این پولی که بابت گوشت می دیم باید خون گریه کنیم.


---------------  


الان یکی زنگ زد گفت: شما!!!!!؟!

منم گفتم: ببخشید اشتباه برداشتم

خودش مرد از خنده. فردا تشییع جنازه شه