اس ام اس خنده دار (7)

اس ام اس خنده دار (7)

دختره داشته میرفته شمال!تو راه بینیشو از پنجره ی ماشین میاره بیرون تا یه نفسی بکشه! افسر از پشت صدا میزنه برادر آرنجتو ببر داخل خطرناکه!!

------------------

زندگی کوتاه است 

تا زمانی که دندان دارید

لبخند بزنید

------------------

کلی تف جمع کردم وقتی پول دارشدم

باهاش پولام وبشمارم

------------------

من هر بار خواستم خودکشی کنم یه چیزی کم بود ...


یه بار قرص نبود

یه بار تیغ نبود 

یه بار طناب نبود ...


یه بارم خودم نبودم اصن , رفته بودم جایی :|

------------------

واقعا دوراهی بزرگیه

.

.

.

.

.

.

.

.

تو مهمونی یه لیوان داشته باشی بعد ازت بپرسن دوغ یا نوشابه!

------------------

ننه ننه ننه ننه... یه پسری عاشق منه

اسم پسره هوشنگه... دل من واسش میشنگه

ننه ننه ننه ننه... صبحا که میرم به مدرسه

کیفمو واسم میاره... سربه سرم میذاره

ننه ننه ننه ننه... خودت شوهر داری ننه

آقا بالاسر داری ننه

چرا شوهرم نمیدی؟

مگه از بابام چی دیدی؟

.

.

.

.

.

.

لطفا با ریتم بخونید... خـــــــــــــــعـــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی حال میده:)))))

گرچه نصفتون با ریتم و قر و بشکن خوندین:))))

------------------

سلامتی روزی که تو سه تا کلمه خلاصه میشم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آشغال رفته تایلند

------------------

فقط یه ایرانی میتونه نصفه شب با شلوار کردی از پورشه پیاده شه بره با عابر بانک پول بگیره!

------------------

اقا جشمتون روز بد نبینه

ما با دختر شهردار منطقمون رفیقم شدیم 

همش بهش میگفتم که به بابات بگو بیاد این کوچه ما رو آسفالت کنه و بگو کوچه همکلاسیمونه...

تا این که اومدن بازدید من رفتم دم در طرف پرسیده کوچتون چند متره منم حواسم نبود گفتم من که به ر...دختر آقای ف...متراژشو گفتم

خلاصه هیچی دیگه الان دوروزه خونمون افتاده تو طرح میخواد از وسط خونه کوچه رد بشه!!!!

الانم تو چادر نشستیم دم خونه!!!!!!

------------------

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ...

ﻏﻤﮕﯿﻨﻢ ﻣﺜﻞ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺳﻔﺮ ﭘﺎﺭﯾﺴﺶ ﮐﻨﺴﻞ ﺷﺪﻩ

ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻧﻤﯿﺬاره ﺳﯿﺒﯿﻼﺷﻮ ﺑﺮﺩﺍﺭﻩ

------------------

بابابزرگم الزایمر داره دیروز خونشون بودم باهم تو اتاق بودیم داشتم قبض های برق و اب رو با تلفن براش پرداخت میکردم

یهو بابابزرگ چووووووسید 

در حدی بود که تمام سلول های تنم بو گرفته بود مغز استخونم هم پوکید

زدم از اتاق بیرون که بابابزرگه میگه حالا چووووووسیدی داری میری ؟؟؟!!!

میگه خاک تو سرت بلد نیستی قبض ها رو پرداخت کنی می چووووووسی در میری!!!

یعنی الزایمرم این قدر آثار مخرب داره ؟جلل خال○-°