اس ام اس عاشقانه لاو


اس ام اس عاشقانه لاو


زنده ام

و این از غیرت عشق توست

که حتی مرگ هم نتوانسته است

با من هم‌آغوش شود

-------------- 

ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﻣﺎﻝ ﺗﻮ

ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﺻﻔﺮ ﺗﻮﻣﻦ

ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ

ﺗﻮ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﯽ

ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺗﺮﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻧﻢ

--------------  

جایی نوشته بود:

نیکوتین، وابستگی میاورد

تو

هنوز ناشناخته مانده ای

--------------

عاشق که باشی

رفتن نمیدانی

میمانی

سر حرفت میمانی

که گفته بودی :

تا ته دنیا

کنارم میمانی

-------------- 

کلافه کرده ای مرا

چراهمیشه لبخندهایت ازنوشته های من زیباتر است؟

-------------- 

مرحم زخم های کهنه ام کنج لب های توست

بوسه نمی خواهم، چیزی بگو

-------------- 

ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﻣﺎ

ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﺪ

-------------- 

خلوتی میخواهم

تو باشی و من

تو سکوت کنی و من گوش کنم

--------------  

برای شادی روحم صلوات لازم نیست فاتحه ام خوانده میشود اگر یک لحظه از من دلگیر باشی

-------------- 

ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ

ﻭ ﺯﻥ ﻫﺎ

ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ

-------------- 

بسوخت حافظ و آن یار دلنواز نگفت

که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم

--------------

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام

روز و شب محو تماشای شقایق شده ام

دیگر از عقربه و ثانیه ها بیزارم

چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

--------------

بیا باور کنیم دنیا

هنوز هم مثل شب زیباست

-------------- 

زندگی مث مردابه

شاید زیبا نباشه

ولی میشه توش نیلوفری مثل تو پیدا کرد

--------------

تو که باشی فاصله هارا با رسم نگاهت می پیمایم

تو که باشی عاشقانه هایم را به عشق تو می نگارم

با تو لبخند خدا هم معنای دیگری دارد

--------------

زمینش هست

هوایش هم

چقدر از غم سرودیم

و چقدر با غصه سر کردیم

رهایش کن

کمی بگذار

بیا باور کنیم دنیا

برای زندگی زیباست

--------------

پنجره را باز میکنم

طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم

از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم

 --------------

یادم باشد بگویمت :

دیگر از آن لبخند ها آن هم ناگهانی نثار چشمان بیقرارم نکنی

دلم

طاقت این همه عاشقی را ندارد

--------------

میخوای یواشکی بوست کنم بعدش بگم:

من نبودم لبم بود تقصیر این دلم بود

 --------------

مرا چه به فلسفه؟

من هنوز در منطق چشمانت مانده ام