اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید


اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید


 نـــــیاز که تـــو باشی

تـــمام من می شود نــیازمــــــندی ها …

------------ 

هر روز ملامتم میکنند که دیگر حضور ذهن ندارم

ولی آنان نمیدانند تمام ذهم من پیش تو حضور دارد …

------------

میــسپارمت به “لــبخندها”

گرچه خود مهمان “بغــضهایم”

مـــرا تــبسم تـو کافی ست …

------------

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمی رسد

خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند

------------

میدونی قشنگترین احساس چه وقتیه ؟

وقتی برگردی و یواشکی به عشقت نگاه کنی

ببینی که اونم داشته بهت نگاه میکرده …

------------

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست …

------------

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس

------------

نـــزدیکم به تـــو مثــل شهـــریور تا مهـــر !

دوری از مــــن مثل مهـــــر تا شهــــریور !

------------

ای یـــار تعمیرگاهی بـــاید ساخت از آغــــوشت

برای وقـــــــت هایی که حالم بـــد جور خراب است…

------------

عزیزتر از آنی که مرگ تورا از من بگیرد…

با یادت می سوزم تا خاموش شود وجودم

و در آغوشت گیرم باز

------------

وقتی کسی رو دوست داری،این یه چیزه!

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیز…

------------

مرگم باد اگر دَمی کوتاه آیم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که :

“عاشقت هستم”

------------

آغوشت را باز کن

من پر از خواستنم ، پر از هوای تو

مرا از خودت لبریز کن

------------

 فراموش نمی شوی هیچوقت

مثل ماه که با هیچ دستمالی از روی پنجره پاک نمی شود

------------

خیالت آنقَدَر دور و برم ریخته است که

هر طرف می چرخم می خورم به تو

------------

درخاطرکسی ماندگاری که

حتی لحظه های نبودنت راهم باتمام دنیامعامله نمیکند

------------

نمی دانم گناه توست یا عیب چشمهای من؟

اینکه بعد از تو تمام عالم از چشمم افتاده اند.

------------

 دنیا همان یک لحظه بود

آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود…

------------

تو همان توبه ای که هزار بار بستم و هزار بار دیگر شکستم

اما باز هم عاشقانه می خواهمت …

------------

جهنم را شش دانگ میخرم

اگر آغوشت گناه باشد !