اس ام اس عاشقانه (13)

اس ام اس عاشقانه (13)

از نگات ترانه من آب میشه

نباشی نقاشیام خراب میشه

واسه اسکار طلاترین نگاه

همیشه چشم تو انتخاب میشه



دیدے اے دل عاقبت زخمت زدند

گفتہ بودم مردم اینجابدند

دیدے اے دل ساقہ ےجانت شکست

آن عزیزت عهد و پیمانش شکست

دیدےاے دل حرف من بیجا نبود

یار تو آن عشق رویاها نبود

آن بهار عمر را دیدے چہ شد؟

زندگے را هیچ فهمیدے چہ شد؟

اے دل اینجا باید از خود گم شوے

عاقبت همرنگ این مردم شوے



دلم باهرتپش باهرشکستن داره میفهمه،که هراندازه خوبه عشق همون اندازه بیرحمه…


آن چشــم ها ..

پیش از آن که نـگاهی باشـد ..

تمـاشایی سـت …!!



اســمــون هــر مَــردی اون اســمــون ابــی نــیــس کــه بــالــــاســرشــه…

اســمــون هــر مَــرد …

چــشـمــای عـشـقـشـه کــه تـمـوم دنــیــا تــوش خــلــاصـــه مـیـشــه…

 


بــراے اینــ ـ کـه

هنـ ـ ـوز بــ ـه تــ ـ ـو فکـر مے‌کنـم

هنـ ـ ـوز نگـ ـ ـرانـتـ مےشـوم

هنـ ـ ـوز دلتنگـت مےشـوم و

هنـ ـ ـوز ♥دوسـتـتـ ـ ـ♥ دارم

از خــ ـ ودم متـــنـفّـ ـ ـرم !!



برای قلبی که شده خسته

به عشق اونی که رفته

به یاد حرفا و کاراش

تموم سال پاییزه

 


گاهی نمیتوانی جلوی احساست را بگیری

سعی میکنی

اما…

اما از یک جایی به بعد کم میآوری

کلافه کننده است

کلافه کننده

احساس برای یک منطقی


 

به پاس خوبی هایت……..

هر بار که از ذهنم می گذری……..آرزوهایت را از خدای بزرگ میخواهم.

.

.

.

(دوستت دارم)


 

چه حس عجیبیست

تا نگاهت نکنم خوابم نمیبرد

تا صدایت نشنوم آرام نمیگیرم

عجیبست التیام این قلب شکسته کنار تو…



غــــروبـــــ جـــمــعـــه و پــایـــیـــز….

چـــه تــرکــیــبـــــ دل انــگــیــــزی…



آنچنان در دریای عـــشــــق تو غــرق خواهم شد

که تــمام غواص ها به احترامت سکــوت کنند

و تمام نجات غـــریق ها عاجز از نجاتـــم باشند…!!!!!



عاشق اونی نیست که عشق تکیه کلامش باشد،عاشق اونی که عشق مرامش باشد