اس ام اس عاشقانه (18)


اس ام اس عاشقانه (18)

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

--------------

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

--------------

دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت

--------------

این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم

--------------

با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

--------------

اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم

--------------

زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد

--------------

قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی

--------------

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ

--------------

پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است

--------------

جای خالیت را

نفس عمیق می کشم

عطرت از تو باوفا تر است

--------------

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

که نمی خوای از دستش بدی

--------------

باشی یا نباشی

این شب سر میشود

اما این شب کجا و آن شب کجا

--------------

بیا کلاغ پر بازی کنیم

کی پر ؟

روز بی تو بودن پر

دوست داشتن غیر تو پر

عشق جز تو پر

اصلا همه چی پر

فقط تو نپر

--------------

عبور میکنم هر روز

از نیمکت های خالی پارک

طوری که انگار کسی

در نیمکت های آخر

انتظارم را می کشد

به آن جا میرسم

باید وانمود کنم که

باز هم دیر رسیده ام

--------------

پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟

حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت

بهاری می کند سرزمین مرا …

--------------

کنارت که هستم عمیق تر نفس میکشم …

تا هوای باهم بودنمان را مبتلاتر شوم

--------------

وقتی سردم می شود

کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم

تا ابد گرم گرمم

--------------

چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم

شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت میــریزی

--------------

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم

و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی

ماه من