اس ام اس عاشقانه - پیامک عاشقانه

با تیتر بزرگ دوستت دارم !

من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق …


--------------------------------


تمام امید آسیابان به وزش باده تا آسیابش از کار نیفته ؛ قلبم آسیاب ، خودم آسیابان و نفسهایت باد …


--------------------------------


کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد


خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود

--------------------------------


چشمانت پر انوار محبت بر دل آشفته دریا زده ام


می تابد و وجودت که نشاط گل سرخ دشت غمه ای من ست


و این حس غریبم که پر از خواستن توست!


--------------------------------


عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق ، عمیق …


با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم


و به یاد آوردم که دیگر ، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من


--------------------------------


در قلب کوچکم فرمانروایی می کنی عزیز


بدون هیچ نائب السلطنه ای


کسی نمیداند چه لذتی دارد نازنین


بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن


--------------------------------


در دلی ، هرچند دوری از نظر / خوشتر آن روزی که بازایی ز در


با تو ما را خوشترین دیدار باد / هر کجا هستی خدایت یار باد . . .


--------------------------------


صبر کن


عشق که شکل گرفت


لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار!


آن وقت با من باش ، همیشه ی من …


--------------------------------


می خواهم فراموش کنم غمم را


باز پناه می آورم به تو


به عشق تو ، نگاه تو و به سلام تو …


--------------------------------


بر تو چون ساحل آغوش گشودم


در دلم بود که دلدار تو باشم


وای برمن که ندانستم از اول


روزی آید که دل آزار تو باشم


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید