اس ام اس عاشقانه (7)

اس ام اس عاشقانه (7)

لحظه ی شیرینی که به تودل بستم…..

ازتوپرسیدم من:تومنی یامن تو؟؟؟

وتوگفتی هردو….

وبه توپیوستم…

گفتم:ای کاش پناهم باشی

همه جاوهمه وقت

تکیه گاهم باشی

وتوگفتی:هستم……تانفس هست….

کنارت هستم…

--------------------

میدونی عشق یعنی ؛

بدونی تو رو واسه خودت میخواد…

نتونه یه ساعت ازت بی خبر باشه…

بدونی تو بدترین شرایط هم باهاته و تنهات نمیذاره…

عشق همونه که میگه:

یا راهی پیدا میکنیم…

یا راهی میسازیم…

.

همچین عشقایی رو براتون آرزو میکنم..

--------------------

خـــدایــــــا …

یـه لحظــه یـه چیــزی بگــم ؟

آروم میگــم ،بیـن خـودمـون بـاشـه

خـودت ازدل مـن خبـر داری

میبینـی کـه هنـوز نگفتـه چشـام خیـس شـده

امامیخـوام یـه بـار دیـگـه بـه خـودت بگــم

آروم میگم…

” دلــم بــراش خیلـی تنـگ شده”

--------------------

سلامتـــــی پســـــری کــــه تیپش بــه روزه…

ولـــی…

غیرتش مال زمان بهـــــروزه…

یا علـــــی…

--------------------

بسلامتــی کســـی که صــد تـــا شیــشه مشـروبــــم…

نمی تــــونه به انـــدازه…

یـــادش…

خـــــرابم کـــنه…

--------------------

تو آخرین کسی هستی که

اولین بار عاشقش شدم

--------------------

“عزیز بودن” جرم نیست ،

امتیازیست که “تو” در قلب من داری

و “خیلی ها” ندارند

--------------------

نسیمی آشنا ازسمت گیسوی تو می آید،نفسهایم گواهی میدهد بوی تو میآید..

--------------------

کوتاه میگویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم…‏‎ ‎

--------------------

ستهایت تنها بالشی است که وقتی سر بر ان دارم کابوس نمی بینم..

--------------------

تو حقی نداری بخوای بد بشی با من

از این فکر رفتن باید رد بشی با من