اس ام اس غمگین بی وفایی

اس ام اس غمگین بی وفایی


آدما فقط روزها تو یک دنیا زندگی میکنن...

شبها هر کس تو دنیای خودش پرسه میزنه...


ما عــادت کـردیـم وقـتـی تـوی خــونـه فــیـلم مـی بـیـنـیم ،

تمام که شد و بـه تـیتـراژ رسـید

دسـتـگاه رو خـامــوش مــی کـنـیـم...

یـا اگــه تـوی ســیـنما بـاشــیم ســالـن رو تــرک مـی کــنـیم .

مـا تـوی زنــدگـیـمون هـم هـیـچ وقــت کــســانی

کــه زحــمـت هـای اصــلـی رو بــرای مــا می کشن نـمی بـیـنیم ،

ما فـــقـط کــســانـی رو دوســت داریـم بـبـینـیم

کــه بــرامـون نـقـش بــازی مـی کـنن !


آره من با همه فرق دارم

میخندم الکی

رفیق دارم الکی

فقط . . .

تنهایی دارم

یه عمره!!!

غم دارم

یه دنیا!!!


بازم رفاقت یه دونه دوست تنهاییام

که دروغ نگفت

روش نوشته بود

سرطان زا

با طعم دوسیب

غریــــبه ها که هیچ ..

دوستان هم گاهــی به اندازه دو سه خط بیشتر حوصــــــله ات را ندارند ..



آشنــــــــا شد … دوست شد …مهـــــــــــر شد …

گرم شد …عشــــق شد … یار شد …

تــــــــــــار شد … بد شــد … رد شــــــــــــــــد …

سرد شد …غــــــــم شد … بغض شد …

اشــــــــــک شد …آه شد … دور شــــــــــــــــــد …

گم شد …تمــــــــام شد ... تمام شد ...


سخت میگذرد این روزها... 

که قرار است از تو، که ارام جانم بودی،

یک "غریبه" بسازم...........


دیگه راه برگشتی ندارم .... به جنونی بدتر از مرگ گرفتار شدم .... خدایا معنی طاقت را میفهمی ؟؟؟؟؟ ندارم .... همین .........


پایان راه کاملاً پیداست! می دهم قابش کنند کنایه هایت را به رسم یادگاری. و به همان دیوار میاویزمش! جای همان دستخط تماشائی . . . خداحافظ


سیاه سفید

یا رنگی

فرقی نمیکند !

بی تو

در عکسها

تمام سیب ها را از لبان من چیده اند ...


ﮐﻠــﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﻣــــــــــــﺮﺍ . . .

ﭼــــﺮﺍ ﻫﻤﯿﺸﻪ "ﻟﺒﺨـــــــــﻨﺪ " ﻫﺎﯾــــــــﺖ

ﺍﺯ "ﻧﻮﺷﺘﻪ " ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ؟!؟!