اس ام اس غمگین رفتن

اس ام اس غمگین رفتن

بهترین لذت دنیا وقتی است که وقت رفتن ، نرود …

--------------------

از دیروز که لبخند زدی هزار سال میگذرد اما ، اکنون تو رفته ای و لبخندت به جا مانده که امروز به من می خندد !

--------------------

من همونم که میگفتی به هزار گریه میارزه

پس نزا از غمه دوریت شونه های من بلرزه

--------------------

بزرگ که میشوی ، غصه هایت زودتر از خودت قد میکشند ، دردهایت نیز …

غافل از اینکه لبخندهایت را در آلبوم کودکی جا گذاشته ای …

--------------------

تمام زندگی ام را حراج کردم ولی او رفت و گفت : هیچ ارزانی بی علت نیست !

--------------------

تقویم دنیایم این سالها پرشده است از قرمز های بی دلیل …

اینجا که نباشی ، زندگی ام تا اطلاع ثانوی تعطیل میشود !

--------------------

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه

کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه

--------------------

همیشه با من یکرنگ بودی ، سیاهم میکردی

--------------------

از من خواست حلالش کنم همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود

--------------------

من مدتهاست از صداقت خبری ندارم ؛ هر کسی دیدش سلام من را هم برساند

--------------------

دوباره آمده ای ، اینبار شیرین تر از قبل دروغ میبافی ، زیرکانه تر لبخند میزنی و دلبرانه تر ناز میکنی

اما نازنین ؛ بعد از رفتنت دلم مرد و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم

پس لوند و دلبرانه که هیچ ، عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم

--------------------

تو برو ، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم : باشد ، برو خیالی نیست …

اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست !

--------------------

غمگینم همانند پرنده ای که به دانه های روی تله خیره شده و به این فکر میکند که چگونه بمیرد ؟ گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر …

--------------------

خیلی سخته خواب کسی رو ببینی که دیگه نمی تونی تو واقعیت ببینیش …

--------------------

غمگینم مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد !