اس ام اس غمگین شکستن

اس ام اس غمگین شکستن

زندگی ساده است

به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من …



هیچ هم برای خودش عالمی دارد

وقتی “همه” هایت هیچ میشوند

آن وقت “هیچ” برایت یک دنیاست



افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که

می توانستی “مرهمم” باشی نه “دردم”



من بروم

آب ار آب تکان نمی خورد !

تو نرو که

بی تو دنیا به هم می خورد


تیغ روزگار شاهرگ “کلامم” را چنان بریده که

سکوتم “بند” نمی آید



اشک ها قطره نیستند

بلکه کلماتى هستند که مى افتند

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که

معنى این کلمات را بفهمد



خواب که می بینم تا چشم کار می کند ھستی

تا چشم باز می کنم رفتی

و این تکرار می شود ھر شب تا صبح !



سخت است دنیایت یک نفر باشد

و تو همان یک نفر را نداشته باشی



مشکل از اونجایی شروع شد

که خودش رفت اما یادش نه …



میدونی تلخ ترین درد چیه ؟

تو بخوای

اونم بخواد

ولی دنیا نخواد !


“زخم ها” خوب می شوند

اما “خوب شدن” با “مثل روز اول شدن” خیلی فرق داره



غمگینم

وقتی همه ی جفت ها تنهاییَم را به رخم میکشند

حتی جوراب هایم …



بعضی حرف ها را نباید زد

بعضی حرف ها را نباید خورد

بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !



ای ابر ها نبارید !

من دریا را به پایش ریختم

برنگشت !



هیچوقت قلبت رو هیزم عشقت نکن …


ببین با من چی کار کردی

ببین دیگه نمیخندم

تو برمیگردی با گریه دوباره

شرط میبندم !



آتش حرفهایت را با خون جگر خاموش میکنم



دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغض می کنند

و یکدیگر را در آغوش می کشند

اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند


اس ام اس غمگین شکستن, اس دلتنگی, پیامک دوری, اس ام اس قهر و آشتی, اس ام اس عاشقانه غم, شکست عشقی, دلنوشته های یک عاشق