شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش

 -----------

و من هنوز عاشقم

آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم

 -----------

حافظه ام همه چیز و همه کس را فراموش می کند

خسته شدم بس که سائیدمش و تو هر بار نمایان تر شدی

 -----------

فراموشی سخت است

گاهی زمانی فراموش میشود که عقل خاموش باشد

 -----------

دلم را اشتباهی بردی

فراموش کن

حتی برای دادنش هم برنگرد

از آن هم گذشتم                             

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید    

 -----------              

دردها فراموش میشن

ولی اونایی که باعث شدن درد بکشیم هرگز

 -----------

من فکر می کنم که فقط عشق می تواند پایان رنج ها باشد

به همین خاطر همیشه آوازهای عاشقانه می خوانم

من همان سربازم که در وسط جنگ محبوبش را فراموش نکرده است

 -----------

 برایم تعریف کن تا من هم بدانم

هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد

 -----------

در دلت حرف کمی نیست ، فراموش شدم

ساکتم ، وقت کمی نیست که بی هوش شدم

آخرش دلزدگی نیست ،مگو دلکندم

رفتنت درد کمی نیست که خاموش شدم

-----------

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را

-----------

تبسم را فراموش نکن

لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است

-----------

دلم که میگیرد بغض میکند میشود وبال گردنم

درد هایم خیلی نیستند تو هستی و فراموش کردنت

-----------

یک بار دیگر دلم را قانع کردم فراموشت کند

اما این دفعه برای فراموش کردنت

نه سیگار کشیدم و نه دلتنگی

و این یعنی پایان من و تو

-----------

تو ماه را بیشتر از همه دوست می‌داشتی

و حالا ماه هر شب تو را به یاد من می‌آورد

می‌خواهم فراموش‌ات کنم

اما این ماه با هیچ دستمالی از پنجره‌ها پاک نمی‌شود

-----------

جدیدا اسم خیانت شده یه اشتباه

که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن

-----------

اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش

اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش

-----------

 دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز…

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن” تو” !…

-----------

 اگر دنیا فراموشگر خاطره هاست ، تو فراموش مکن ، آنچه میان من و توست.

-----------

اس ام اس غمگین فراموشی