اس ام اس غمگین : کنایه


به بعضیا گفت:عزیزم

پارسال ناشی

امسال لاشی

سال بعد از کدوماشی


---------------


مگه چیکار کردم ک دلت شکست؟

اون چیکار کرد ک بدلت نشست؟


---------------


یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم ، اون وقت میتونم بمونم باهات

---------------


کنارم گذاشت که تلخم کند؟؟!

هه...شرابی شده ام ناب! حالا حسرتم را میخورد!

---------------


بعضیا رو گذاشتیم کنار همون کنارم به گند کشیدن


---------------


سادگیم دلتوزد!بیا تا برایت بگویم چگونه بعد از تو شاهرگ احساس آدمها را میزنم


---------------


وقتی جنگیدی و نشد
باید رفت...!
تا نبودنت بغض شود...
نه بودنت....!


---------------


وقتی دوستیمون در حد "وایبره"

نگران نیستم واااااایییییی "بره"

من در نیستم که باز و بسته بشم

پــــــــس هررررییی


---------------


غریبه ها که هیچ...دوستان هم گاهی ب اندازه ی یک خط بیشتر حوصله ات را ندارند...


---------------


ب بعضیا هم باید گفت تو فقط مثل ساختمان نمای خوبی داری


---------------


خدایا پاییز هم که تمام شد

ولی من هنوزم هم سبز مانده ام از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت


---------------


رخ ب رخ که شدیم...

من مات شدم..

اما تو....

چو پادشاهی که از این فتح ها زیاد دیده...

بی اهمیت رد شدی