اس ام اس غمگین : گریه و افسوس

اس ام اس غمگین : گریه و افسوس

بعضیام جاشون پست ترین نقطه دنیاست ,منتهی تو کتاب جفرافی جا افتادن

.

.

.

.

.

.

رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد


------------------------------


به بعضیام باس گفت:

من با تنهایی

تو با چند تایی؟؟


------------------------------


پیش خودت میگی مهم نیست

اما خودتم میدونی خیلی مهمه

میدونی خیلی دوسش داری پس نگو مهم نیست

بگو مهمه اما نیست


------------------------------


تو رو میسپارم به لبخندها…تو بخند…

گرچه من میهمان بغضهای بی دلیلم!

برای مطالعه اس ام اس های بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید

------------------------------


بدترین قسمت زندگی اونجایی که بجای بزرگ شدن پیر میشی


------------------------------


آنکه گفت: دوری و دوستی. دوستی را درک نکرده یا دوری را

همه از روزگار شاکی اند. در حیرتم این دنیا به کام کیست!


------------------------------


سخت « افسوس » می خورم

برای تمام « روزهایی » که :

« بی تـــــــــــو » « گذشتــــــــــند »

و تمام « شـب هایی » که

که « با تو نمی گذرنــــــد » …

می بینی .. هنوز « رویایت »

« تمام زندگی من است » !!!


------------------------------


شاید باید یکی‌ مثل تو باشد
با بازوانِ قوی
بی‌ پروا
مست
آلوده به جسارتِ عشق
یکی‌ که زن را دیوانه وار در آغوش بگیرد
و بگوید
” دوستت دارم “

------------------------------

نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود…
فقط دوستت دارم، همین…