فال روزانه امروز جمعه 17 بهمن ماه 1393

فال روزانه امروز جمعه 17 بهمن ماه 1393


فال روزانه امروز جمعه 17 بهمن ماه 1393, هفدهمین روز از یازدهمین ماه سال را مشاهده کنید ، آماده اتفاقات جدید باشید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ طالع خود را مشاهده نمایید.


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین فروردین ماه

حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسد، حالا که ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاکید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فکر برنامه ریزی کنید. این کار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراکه مطرح کردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.


فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه "رویاها" به بهرام محدود کننده ملحق می‌شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی‌هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می‌کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.


فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینکه شما نکات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینکه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین کار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان کنید، چراکه افراد دیگر ممکن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان کنید.


فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین تیر ماه

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از "شرکا" شما وارد می‌شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید  و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.


فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه "احساسات" می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.


فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین شهریور ماه

 ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.


فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین مهر ماه

اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.


فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین آبان ماه

 امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.


فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین آذر ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.


فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین دی ماه

 شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده‌اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک‌تر می‌شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می‌توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته‌اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم امکان دارد که نقطه نظرات شما را از دست دهند.


فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.


فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 بهمن 1393 - فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.