فال روزانه امروز سه شنبه 14 بهمن ماه 1393

فال روزانه امروز سه شنبه 14 بهمن ماه 1393


فال روزانه امروز سه شنبه 14 بهمن ماه 1393, چهاردهمین روز از یازدهمین ماه سال را مشاهده کنید ، آماده اتفاقات جدید باشید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ طالع خود را مشاهده نمایید.

متولد فروردین : زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.


متولد اردیبهشت : اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.


متولد خرداد : امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.


متولد تیر : شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!


متولد مرداد : اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه‌ترین راه است.


متولد شهریور : امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.


متولد مهر : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.


متولد آبان : ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.


متولد آذر : سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می‌کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.


متولد دی : شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.


متولد بهمن : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.


متولد اسفند : کشتی زندگی شما در حال حاضر در کنار یک بندر لنگر انداخته است، یعنی این که زندگی شما در یک حالت سکون و ﺁرامش به سر می‌برد برای اینکه زندگی تان زا از این حالت خارج سازید باید تلاش و صبر را پیشه راه خود کنید تا کشتی زندگی‌تان حرکتی را ﺁغاز کند.البته افراد و اعضای خانواده تان به شما کمک‌ها و راهنمایی زیای را انتقال می‌دهند تا زندگی تان از این حالت خارج شود، بهتر است از تمام نصایح ﺁنها استفاده کنید.