فال روزانه امروز شنبه 11 بهمن ماه 1393

فال روزانه امروز شنبه 11 بهمن ماه 1393


فال روزانه امروز شنبه 11 بهمن ماه 1393,یازدهمین روز از یازدهمین ماه سال را مشاهده کنید ، آماده اتفاقات جدید باشید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ طالع خود را مشاهده نمایید.

فروردین:

زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار را ترک کنید زیرا دوره مستبدانه بودن گذشته است و برای این که افرادی که زیر دست شما هستند یا حتی همکاران‌تان، به صحبت‌هایتان عمل کنند باید با ﺁنها یکی باشید نه این که بین خود و ﺁنها جدایی بیافکنی.


اردیبهشت:

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.


خرداد:

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.


تیر:

امروز به فرصتی نیاز دارید که به مسائل فکر کنید.انتخاب های زیادی دارید.به محض این که تنها می شوید به یک هم صحبت نیاز پیدا می کنید.این احساس متغیر کمی برای تان مشکل است،بنابراین اگر کسی خواست با شما رقابت کند ناراحت نشوید.


مرداد:

احساس آرامش و سکون دارید و می خواهید که به آرامی زندگی را تغییر دهید. در این لحظه، عقیده شما راجع به بهشت این است که در جائی تکیه داده و یک روز کاملاً بی تحرک را بگذرانید. ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند


شهریور:

دوست دارید با افرادی معاشرت کنید که احترام می گذارید و آنها را تحسین می کنید.اطلاعات جالبی برای شما دارند.اگر به محل کارتان رفتید رابطه خوبی با همکاران خواهید داشت.حتی شاید به نظر برسد ذهن هم دیگر را می خوانید.از این فرصت ها خوب استفاده کنید!


مهر:

اگر که مطالب آن طور که شما انتظار دارید پیش نرود،شنبه های معمول کمی گیج کننده است این امکان وجود دارد اشخاصی به خصوص در آخرین لحظه عقیده شان را در مورد برنامه ریزی کارها تغییر دهند،پس شما مجبورید روی عقیده خودتان ثابت بمانید یا بسیار انعطاف پذیر شوید.هم چنین سطح انرژی شما نوسان زیادی دارد پس خود را آرام کرده و مطمئن شوید که به میزان کافی به خود استراحت داده اید.


آبان:

امروز کارها را با سرعت کمتری انجام می دهید.اگر می توانید کاری را انجام دهید تا لذت ببرید و به این وسیله انرژی تان را افزایش دهید.اگر فرصت داشته باشید تنها بمانید زیرا به تنهایی نیاز زیادی دارید،مخصوصاً اگر کاری برای انجام دادن دارید.فرصت های زیادی دارید که تعطیلات آخر هفته را با دیگران سپری کنید.



آذر:

اشما در این روزهای تمامی‌تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار گذاشته اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی می‌شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما به درستی و دقیق راه درست را می‌دانید اما از این که در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های ژرفی در انتظار شما خواهد بود.


دی:

امروز در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.


بهمن:

امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.


اسفند ‌:

بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.