فال روزانه امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 1393


فال روزانه امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 1393 اولین روز از یازدهمین ماه سال را مشاهده کنید ، آماده اتفاقات جدید باشید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ بد نیست فال خود را ببینید و آماده یک روز پیش بینی شده باشید.

متولدین فروردین:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌ آرام بگیرید،زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

متولدین اردیبهشت:
شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولدین خرداد:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌ آید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

متولدین تیر:

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

متولدین مرداد:

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

متولدین شهریور:

ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

متولدین مهر:

با وجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

متولدین آبان:

شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

متولدین آذر:

امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

متولدین دی:

قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

متولدین بهمن:

شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

متولدین اسفند:

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.