فال روزانه امروز چهارشنبه 24 دی ماه 1393

برای داشتن یک روز خوب بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ بد نیست فال خود را ببینید و آماده یک روز پیش بینی شده باشید.

برای مشاهده فال 12 ماه به ادامه مطلب مراجعه کنید

 فال روزانه متولدین فروردین ماه

 ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته‌اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام‌های مختلفی بدهید که ممکن است آن را  بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می‌گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته‌اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.


فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید-- به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.


فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز دوستان شما در حالیکه برای تصمیم گیری تنهایتان می‌گذرانند، برایتان هم منبعی از پشیبانی و دلگرمی و هم ثبات و سرسختی هستند. اما شما درحالیکه یک لحظه احساس می‌کنید بهتان زور می‌گویند و لحظه دیگر خویشتن داری پیشه می‌کنید، مشکلاتی را نیز تجربه می‌کنید. وقتی که فهمیدید این اجبارها صرفا از بخشهای متفاوت شخصیتی خودتان نشات می‌گیرند، چمشهایتان را باز خواهید کرد تا ببینید چگونه این تناقضهای شخصیتی‌تان می‌توانند با مسالمت در وجود شما منزل گزینند.

 


فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما اکنون از مرحله راحتی و آسایش خارج می‌شوید و وارد مرحله‌ای می‌شوید که باید قوه ابتکار خود را نشان دهید. شاید شما دقیقاً نمی‌دانید که به کجا می‌روید، اما شما هنوز این قابلیت را دارید که هدایت کننده باشید.کارهای جدیدتان را بی سر و صدا آغاز نکنید. با دوستانتان ارتباط داشته باشید و با آنها در مورد کارهایتان صحبت کنید. در ماه‌های بعدی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.


فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما معمولاً در مورد نظریات فیلسوفانه آبستره تان صحبت می کنید و این کار را با تعصب شدید انجام می دهید. اما امروز که ماه از سرتاسر خانه هشتم شما می گذرد، احتمال دارد که بیشتر در مورد مسائل شخصی صحبت کنید. لازم نیست که شما از صحبت کردن در مورد احساسهایتان اجتناب کنید، حتی اگر این آشکار سازیِ احساسات شما را ناراحت کند. به مسائل حاشیه ای بپردازید؛ احساسهای شما بیشتر از هر چیز دیگری در خود شناسی به شما کمک خواهند کرد.


فال روزانه متولدین مهر ماه

 با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.


فال روزانه متولدین آبان ماه

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند کمی باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌کند که باید کیفیت کارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد کنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید شفاف فکر کرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاکید می‌کند، که می‌تواند شما را مجبور کند که انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه کافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.


فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی‌تان آشفته و بی‌نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دست‌تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.


 

فال روزانه متولدین دی ماه

حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می‌کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می‌کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.


فال روزانه متولدین بهمن ماه

در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.


فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.