فال روزانه امروز یکشنبه 21 دی ماه 1393


فال امروز خود را بخوانید و با انرژی به سوی یک روز خوب حرکت کنید، قطعاً شما یک روز فوق العاده را تجربه خواهید کرد. پس بی درنگ به سراغ فال امروز یکشنبه 21 دی ماه 1393 بروید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 دی 1393
شما امروز کمی مشکل مالی دارید. این مشکل می‌تواند خیلی ساده و بی‌اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می‌گذارید و یا یادتان می‌رود از حساب بانک‌ تان پول بردارید. ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد. با اولویت‌بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 دی 1393
امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جاى اینکه سعى کنید جملاتى مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسى صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافى خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 دی 1393
تنش‌ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلاً به واقعیت فکر نمی‌کنید. تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می‌تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 دی 1393
هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می‌شود. شما نمی‌توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می‌توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می‌رسد شما الان به جایی نمی‌رسید و صاحب عنوانی نمی‌شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینکه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان  جلو روی شما  پدیدار می‌شود .

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 دی 1393
اگر کاری به نظرتان کاملا درست نرسد آنقدر احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید که به سلامتی تان ضربه خواهد زد. امروز،‌ ممکن است با تصمیمی‌که مربوط به روش و شیوه زندگی تان است در کشمکش و تقلا باشید. و نگران این هستید که آیا دارید اغراق می‌کنید یا به اندازه کافی تلاش نمی‌کنید. با وجود این، تمایل کنونی شما ممکن است باعث شود بیش از حد تاوان کارتان را دهید، در نهایت ممکن است به خاطر این احتیاط وسواس گونه خود اشتباه کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 دی 1393
شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 دی 1393
امروز شما برای غلبه کردن بر ترسهایتان باید بیشتر کار کنید، اما اگر شما فعال باشید پاداش دریافت خواهید کرد. یک دوست نزدیک می تواند مشکلی برایتان ایجاد کند، اما شاید شما به درستی نفهمید که چه اتفاقی افتاده است. بی میلی شما نسبت به تغییر کردن حتی می تواند شرایط را بیشتر رقابت آمیز کند. بیشتر تلاش کنید تا انعطاف پذیر باشید و پریشانی و یکدندگی را از خود دور سازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 دی 1393
ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار  باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 دی 1393
 شاید امروز یک نفر کمکش را از شما دریغ کرده و تنهایتان بگذارد، اما ناامیدی واقعا بهترین کار نیست. شاید برای اینکه بتوانید اشتباه و بی دقتی همکلاسی یا همکارتان را مخفی کنید خودتان به تنهایی دست به کار شوید، اما بهتر است به جای اینکه به افراد دیگر اعتراض کرده و آنها را مقصر بدانید خودتان دست به کار شده و همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان از موضوع اصلی منحرف شود،  برای اینکه یکی از بزرگترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید با دقت و تمرکز نسبت به حوادثی که در لحظه حال به وقوع پیوسته واکنش نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 دی 1393
امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 دی 1393
ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می‌گویید، اما درگیری و کشمکش‌ها افزایش می‌یابد و حتی می‌تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می‌توانید از این درگیری‌های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل‌های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث‌ها را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 دی 1393
اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.