فال روزانه دوشنبه 22 دی ماه 1393


طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ بد نیست فال خود را ببینید و آماده یک روز پیش بینی شده باشید.


متولدین فروردین ماه

امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می‌دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی‌توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی‌توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می‌توانید به دنیای واقعی برگردید.

متولدین اردیبهشت ماه

شما افکار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌کنید در محدودیت‌های مالی خود کمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نکنید که تمام حساب‌های خود را خرج کنید. شما دنبال یک راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا کنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ کمکی نمی‌کند، به آرامی‌و با احتیاط حرکت کردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.


متولدین خرداد ماه

شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.


متولدین تیر ماه

 یکی از دوستان یا اقوامتان بیمار شده است، از کار بیکار شده است یا دچار مشکل دیگری شده است. شما می خواهید هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا به او کمک کنید. این شما را ناراحت و عصبانی می کند، ولی بعد از کمک کردن به او حالتان بهتر می شود. این فرد باید با مسئولیت های خود روبرو شود و خودش به آنها رسیدگی کند. این چیزها در حیطه کنترل شما نیستند. امروز فضای سبک و رمانتیکی وجود دارد و شما از این فضا خوشتان می آید. اگر تازه با فردی آشنا شده اید، این فضای عالی به شما کمک می کند که یکدیگر را بهتر بشناسید. گفتگوی شما به سوی موضوعات مختلفی می رود و می فهمید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد.


متولدین مرداد ماه

 امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممکن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فکر کنید که رفتار وحرکات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است که قدری استراحت کرده و فکرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فکر کنید. در حقیقت دیگران آنطور که شما فکر می‌کنید متظاهر نیستند.


متولدین شهریور ماه

ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می‌کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می‌توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی‌کنند و یا نمی‌پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی‌شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.


متولدین مهر ماه

شاید شما ندانید که انگیزه‌هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی‌تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.


متولدین آبان ماه

 وقتی که مسائل قدیمی با حوادث زمان حال یکسان و یک شکل می‌شوند، این مسائل کهنه دوباره سر برمی‌آورند، اما اگر در لحظه حال تشدید نشوند و خیلی متفاوت باشند ایجاد ناراحتی و عقده روحی نخواهند کرد. اگر شما نمی‌توانید یک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنید، سرکوب کردن آن فقط قدرت بیشتری بهتان می‌دهد. فقط خاطره خود را با هر کسی که بهش رسیدید مطرح نکنید؛ قبل از اینکه سفره دل خود را باز کنید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید.


متولدین آذر ماه

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.


متولدین دی ماه

 در روزهای آخر هفته شما به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر واقعیات نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. همین حالا دوستان نزدیک و افراد خانواده تان در حالیکه بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی غیرملموس درونی خود را با اتفاقات و حوادث بیرونی ملموس تطبیق دهید و خودتان را با هر دوی این حال و هوا هماهنگ کنید.


متولدین بهمن ماه

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از "جزییات‌تان" به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!


متولدین اسفند ماه

ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از اهداف بلند مدت شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه  روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک  کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند.  به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.